Instagram به زودی سازندگان اجازه فروش محصولات به طور مستقیم در داخل برنامه

توانایی به فروشگاه و خرید محصولات از طریق Instagram نیست دقیقا ، با این حال این شرکت اعلام کرده است که آنها در

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399
توانایی به فروشگاه و خرید محصولات از طریق Instagram نیست دقیقا ، با این حال این شرکت اعلام کرده است که آنها در حال حاضر خواهد شد در حال گسترش در آن آنها اجازه خواهد داد که بیشتر مردم مانند سازندگان به فروش محصولات خود را از طریق Instagram پروفایل. این بدون شک یک حرکت خوش آمدید به خصوص با این بیماری همه گیر که در آن برخی از مغازه ها هنوز بسته است.
تبلیغات

این را به سازندگان بیشتر در مکان های که در آن آنها خواهد بود قادر به گرفتن سفارشات و همچنان به انجام کسب و کار خود را حتی زمانی که خود را در فروشگاه های فیزیکی ممکن است بسته شده است. اما هر کس نمی خواهد واجد شرایط به عنوان Instagram نیز اعلام کرد جدید تجارت الزامات واجد شرایط بودن. این بدان معنی است که فروشنده نیاز به پاسخگویی به این نیاز به منظور استفاده از Instagram به عنوان یک پلت فرم فروش.

به گفته این شرکت "با این سیاست جدید کسب و کار باید تگ محصولات در Instagram را از یک وب سایت است که آنها خود و فروش از به طوری که مردم باید سازگار و قابل اعتماد تجربه خرید."

گفتند "ما همچنین به روز رسانی ما ثبت نام جریان را واضح تر راهنمایی برای کسب و کار و ارائه شفافیت بیشتر به این نوع از کسب و کار است که ما بهترین راه حل مناسب به پشتیبانی مانند سازندگان که مایل به رشد کسب و کار خود را در Instagram." اگر شما یک کسب و کار است که می خواهم به استفاده از این تغییرات شما می توانید پیدا کردن جزئیات بیشتر در مورد الزامات واجد شرایط بودن در اینجا.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Instagram. منبع: کسب و کار است.instagram



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن