ASUS رونمایی از 65% صفحه کلید مکانیکی

وقتی که می آید به کوچک, فاکتور فرم صفحه کلید مانند 60% مدل کسانی که به طور معمول استفاده می شود بیشتر در صفحه

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

وقتی که می آید به کوچک, فاکتور فرم صفحه کلید مانند 60% مدل کسانی که به طور معمول استفاده می شود بیشتر در صفحه کلید علاقه مندان دایره. اما به نظر می رسد که این کوچکتر, فاکتور فرم صفحه کلید شروع به گرفتن چون روز دیگر Razer اعلام کرد که 60% شکارچی مینی و در حال حاضر به نظر می رسد مانند ASUS اتحاد پیوست در به عنوان به خوبی.

تبلیغات

در حالی که 60% ASUS پرده برداری کرده است 65% مدل در قالب ROG شمشیر کوتا. چه تفاوتی بین این دو مدل? 60% صفحه کلید به طور معمول را کنار می گذارد با کلیدهای جهت دار و خاص کلید های ناوبری مانند صفحه بالا و پایین صفحه (این در دسترس هستند در لایه) در حالی که 65 درصد نگه می دارد arrow خوشه و برخی از کلید های ناوبری.

با ROG شمشیر کوتا ASUS ایجاد کرده بی سیم صفحه کلید مکانیکی است که با استفاده از یک دانگل که متصل به کامپیوتر از طریق 2.4 GHz WiFi. شرکت مباهات است که آن را به یک زمان پاسخگویی 1ms پس از تاخیر نسبتا باید imperceivable برای اکثر کاربران است. نیز وجود دارد ساخته شده است در نوار لمسی به سمت چپ از صفحه کلید است که کاربران می توانید سفارشی به میل خود.

ASUS ROG شمشیر کوتا خواهد بود با استفاده از Cherry MX سوئیچ اما ASUS نیست که دولت ، نیز وجود دارد هیچ کلمه ای در قیمت و یا در دسترس بودن اما اگر شما بعد از یک فاکتور فرم صفحه کلید اختصاصی با کلید های arrow و سپس این می تواند یک صفحه کلید برای نگه داشتن یک چشم را برای.

در زمینه تبادل نظر >بازی های. بیشتر بخوانید درباره Asus و صفحه کلید. منبع: lowyat.net



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن