Google دیدار با AI-صفحه Noise-Cancelling ویژگی نورد به کاربران

مشکل با بسیاری از صفحه اصلی استودیو تنظیم است که به طور کلی آنها را دقیقا طراحی شده برای تولید استودیو ضبط-مان

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

مشکل با بسیاری از صفحه اصلی استودیو تنظیم است که به طور کلی آنها را دقیقا طراحی شده برای تولید استودیو ضبط-مانند کیفیت صدا و وضوح. بسیاری از بار ما با استفاده از میکروفن به خصوص کسانی که ساخته شده را به ما لپ تاپ ها و کم کردن سر و صدای پس زمینه نسبتا به آسانی.

تبلیغات

این به این معنی است که در طول کنفرانس تلفنی می توان آن را به جای پر سر و صدا و echoey. خبر خوب برای کسانی که با استفاده از گوگل ملاقات است که آن را مانند به نظر می رسد گوگل در حال حاضر نورد از آن هوش مصنوعی-صفحه noise-cancelling فن آوری است. این به این معنی است که با استفاده از هوش مصنوعی گوگل, دیدار تلاش خواهد کرد به افتراق صداها از سر و صدای پس زمینه و سعی کنید به قطع کردن سر و صدای ناخواسته تا آنجا که ممکن است.

اجرای انجام خواهد شد در مراحل بنابراین اگر شما یک G Suite کاربر, شما باید انتظار برای دریافت آن در اواخر این ماه در حالی که هر کس دیگری را مجبور به صبر کنید. مردمی در VentureBeat موفق به دسترسی به این ویژگی و به عنوان شما می توانید در ویدئو بالا به نظر می رسد که این تکنولوژی در واقع انجام نسبتا خوب اگر چه آن به نظر می رسد به صدا خفه کن کاربر صدای کمی.

که می شود گفت, گوگل نه تنها در استفاده از تکنولوژی را امتحان کنید و خلاص شدن از شر سر و صدای ناخواسته و بدون سخت افزار اضافی. برای مثال کارت گرافیک NVIDIA دارای یک پلاگین طراحی شده برای gpu ها است که همچنین می تواند رسیدن به یک اثر مشابه است.

در زمینه کلی.. منبع: venturebeat



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن