مایکروسافت می تواند پایان خرید TikTok در سراسر جهان کسب و کار

با مواجه شدن با TikTok با ممنوعیت بالقوه در آمریکا، اخیرا تایید شد که مایکروسافت علاقه مند به کسب شرکت است. ای

توسط POSHTIBANNEWS در 18 مرداد 1399

با مواجه شدن با TikTok با ممنوعیت بالقوه در آمریکا، اخیرا تایید شد که مایکروسافت علاقه مند به کسب شرکت است. این به طور موثر TikTok یک شرکت آمریکایی بدون هیچ گونه ارتباط با چین به عنوان عملیات ایالات متحده خود را دیگر توسط ByteDance کنترل می شود، شرکت مادر TikTok در چین است.

تبلیغات

با این حال ، به نظر می رسد که مایکروسافت در واقع می تواند برنامه ریزی کسب بسیار بزرگتر از ما قبلا فکر می کردم. این بر اساس گزارشی از "مالی تایمز" (paywall) است که در آن منابع خود اشاره کرده اند که مایکروسافت نه تنها ممکن است به عملیات های ایالات متحده TikTok علاقه مند باشد، بلکه احتمالا عملیات جهانی این شرکت نیز هست.

این بدان معنی است که اگر درست باشد، مایکروسافت تیک تاک را در تمامیت خود در سراسر جهان، نه فقط در آمریکا، و همچنین برای نسخه چین از TikTok Douyin را ذخیره کنید. همچنین گزارش می رود ادعا می کند که مایکروسافت به ByteDance یک سال خواهد داد تا خود را از TikTok جدا کند و هر گونه مسائل امنیتی داده ها ممکن است وجود داشته باشد.

با این حال، منابع این انتشارات به آنها گفته اند که مهلت یک ساله ممکن است خیلی کوتاه باشد، و در واقع ممکن است به مدت هشت سال طول بکشد تا معامله ای با این بزرگی کامل شود. در این بین، TikTok تا 15th سپتامبر برای پیدا کردن خود خریدار و یا خطر ممنوع شدن.

در زمینه عمومی >شایعات. برای اطلاعات بیشتر در مورد چین، مایکروسافت و Tiktok. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن