جدید 23-inch iMac شایعه به راه اندازی این سال

طرفداران دسکتاپ مکینتاش شده اند مشتاقانه در انتظار یک به روز رسانی برای برخی از زمان در حال حاضر و خوشبختانه ب

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

طرفداران دسکتاپ مکینتاش شده اند مشتاقانه در انتظار یک به روز رسانی برای برخی از زمان در حال حاضر و خوشبختانه بسیاری از شایعات اشاره کرده اند نسبت به انتشار این سال از iMac سال 2020 است. هیچ چیز تایید شده است فقط رتبهدهی نشده است, اما بیایید شیرجه رفتن به آنچه که ما نمی دانیم.

گمانه زنی ها از برجسته منابع (inc. چین بار) در حال حاضر و با اشاره به سمت جدید 23-inch iMac به جای زمان 21.5 اینچ مدل پایه. با Mac Pro هزینه زمین به روز و مقرون به صرفه تر iMac خواهد بود علاوه بر خوش آمدید به اپل دسکتاپ خط.

همان گزارش حدس است که اپل به زودی شروع به تولید انبوه این دستگاه از Q3 سال 2020 – ام وجود دارد و در عین حال به هر گونه به روز شده گزارش مورد اگر این زمانی ممکن است تحت تاثیر مداوم جهانی همه گیر.

منبع دیگری تهیه نسخه پشتیبان گزارش قریب الوقوع اعلام و انتشار یک leaker که به دقت پیش بینی های اخیر آیفون SE 2. در حالی که leaker ارائه نمی دهد خیلی از نظر تاریخ و اطلاعات دقیق تر در مورد محصولات جدید iMac گنجانده شد و در لیست آنها ذکر شده به عنوان محصولات اپل در خط لوله.

برای کامل lowdown در اپل بعدی iMac بخوانید و سپس مطمئن شوید که به این صفحه را نشانه و سر در عقب و در حال حاضر آنها است. ما در ساخت مطمئن شوید که به آن را نگه دارید تا به روز با آخرین شایعات و حدس و گمان – مهمتر از همه – بتن اطلاعات جدید all-in-one.

iMac 2020 تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

IMac 2020 ظاهرا راه اندازی در Q4 سال 2020 است.

این اطلاعات گزارش شده توسط چین بارکه همچنین ادعای تولید انبوه شروع خواهد شد در Q3 سال 2020 است. وجود دارد هیچ کلمه ای رسمی از اپل فقط رتبهدهی نشده است هر چند.

اپل معمولا اکتبر میزبان یک رویداد برای نشان دادن خاموش جدید خود را با لپ تاپ و کامپیوتر, بنابراین ما روی چیزی حساب کردن که به احتمال زیاد ماه به انتظار راه اندازی رسمی.

iMac 2020 قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

گزارش ها نشان می دهد iMac 2020 هزینه خواهد شد حتی کمتر از موجود 21.5-inch iMac.

اگر درست است این به این معنی آن را به طور بالقوه می تواند تضعیف زمان £1049 شروع قیمت برای اپل همه در یک کامپیوتر رومیزی.

مرتبط با: MacBook Pro 2020

اپل iMac 2019

iMac 2020 صفحه نمایش چگونه خواهد شد روی صفحه نمایش بود ؟

IMac 2020 را ببینید جدید 23-اینچ, اندازه صفحه نمایش اگر گزارشها را باور. این خواهد بود یک مناسب و معقول ارتقا از زمان 21.5 اینچ مدل.

این روشن نیست که آیا جدید iMac را ببینید به طور کلی بزرگتر از اندازه به تناسب صفحه نمایش جدید و یا اپل را کاهش ضخامت گودی به منظور حفظ زمان, فاکتور شکل و رد پای.

ما به امید دومی با محاسبات تولید کنندگان به تازگی پس از یک روند کم کردن گودی برای برخی از زرق و برق دار نتایج. Dell XPS 13 سال 2020 لپ تاپ به نظر می رسد به خصوص گلم با 'InfinityEdge' نمایش و امیدواریم به نتایج مشابه با iMac حتی به عنوان یک کامپیوتر رومیزی.

پس از زمان مانیتور صفحه نمایش در حال حاضر برجسته, مشخصات, با گزینه های با رزولوشن بالا رفتن تمام راه را تا به 4K ما شک اپل را ارتقاء قابل توجهی در این زمینه است. شده اند وجود دارد هیچ شایعه یا گزارش نشان می دهد در غیر این صورت بیش از حد.

مرتبط با: iMac 2019 نقد و بررسی

iMac 2020 عملکرد – چگونه قدرتمند آن خواهد بود ؟

شده اند وجود دارد هیچ شایعه یا گزارش در مورد iMac 2020 مشخصات تا کنون, اما ما روی چیزی حساب کردن آن را به یک پردازنده تازه کردن.

قدرتمند ترین iMac در حال حاضر تنها می بیند 8-نسل اینتل هسته تراشه که منسوخ شده است این روزها. اینتل 10-gen دسکتاپ پردازنده پس از راه اندازی شاهد افزایش سرعت ساعت صعود به عنوان بالا به عنوان 5.3 GHz. ما انتظار داریم که اپل برای به روز رسانی آن iMac با هر یک Gen 9 یا 10 Gen Intel تراشه.

آن را نیز ممکن است اپل به روز رسانی خواهد شد iMac را GPU با Radeon Pro 575X بودن زمان ورود به سطح گزینه است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن