Vivo X50 گل سرسبد محدوده بسته gimbal-دوربین – و آن را به طور جدی نازک

Vivo آخرین خط شاخص خواهد بود به نام Vivo X50 این شرکت امروز اعلام کرد. این X50, X50 نرم افزار و X50 Pro+ خواهد

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

Vivo آخرین خط شاخص خواهد بود به نام Vivo X50 این شرکت امروز اعلام کرد. این X50, X50 نرم افزار و X50 Pro+ خواهد شد از ویژگی های دوربین حرفه ای درجه فن آوری است که Vivo ادعا را "انقلابی در موبایل تجربه عکاسی".

این X50 طیف وسیعی از ویژگی های دوربین با حالت شب و زوم و حالت عمودی و در مورد نرم افزار – قابل توجه صدایی تثبیت کننده تصویر.

این X50 Pro خواهد بود kitted با کوچک Gimbal سیستم دوربین کاهش لرزش در تصاویر حتی در شب. این gimbal است که مدل پس از تمام اندازه gimbal (بلکه نوعی الگوبرداری پس از یک چشم). این بدان معنی است که ماژول را در جهت مخالف حرکت از تکان دادن حرکات به مقابله با آنها و ارائه ثبات به کاربر در راه همان است که یک بزرگتر gimbal خواهد بود.

این X50 Pro را حتی شامل یک انیمیشن توپ – یا Gimbal رادار –که کپی gimbal حرکات روی صفحه و کاربر اجازه می دانم زمانی که تصویر به اندازه کافی پایدار است را به یک تصویر. تصاویر و ویدئوها نیز بهره مندی از Vivo حرکت-deblur الگوریتم های سفارشی سنسور و تمرکز مداوم ردیابی است.

مرتبط: بهترین گوشی

استاندارد مدل X50 خواهد شد از ویژگی های فوق العاده حالت شب و حالت Astro دعوت کاربران به شوت خیره کننده شهر و کشور صحنه در شب. سوپر واید و سوپر ماکرو توابع همچنین اجازه خواهد داد که کاربران برای گرفتن انواع عکس, در حالی که در حالت عمودی اجازه می دهد تا موضوع خود را به ایستادگی کردن از پس زمینه خود را.

تصویر: Vivo

همراه با آن چشمگیر دوربین قابلیت X50 صف همچنین ویژگی های شاخص سطح عملکرد.

این دستگاه طراحی شده توسط Qualcomm Snapdragon 865 چیپ ست در حالی که X55 5G مودم اجازه می دهد تا کاربران را به استفاده از fast next-gen اتصال. این X50 Pro+ تنظیم شده است برای ارائه سرعت کامپیوتر و صاف و قابلیت های چند وظیفه ای و سری خواهد بود مجهز به سریع نرخ تجدید صفحه نمایش, ساخت پیمایش از طریق نرم افزار یک تجربه بدون درز.

این گوشی همچنین به نظر می رسد فوق العاده نازک فقط در 7.49 میلی متر ضخامت. صفحه نمایش باید به ارائه رنگ های زنده با HDR 10+ پشتیبانی می کند.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

"هدایت vivo را بینش عمیق به نیازهای مصرف کننده و بیمه ما فن آوری های پیشرفته ما گردد X50 سری به ارائه یک عکاسی حرفه ای را تجربه به ما کاربران. این X50 سری پایدار تیراندازی قابلیت های برجسته لنز و سنسور و به طور کلی دوربین های پیشرفته سیستم اجازه می دهد تا کاربران را به تصرف تمام زندگی داستان های با کیفیت حرفه ای" گفت: Vivo ارشد معاونت جرقه Ni.

"به عنوان اولین سری X محصولات است که در دسترس خواهد بود به بازارهای بین المللی ما هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن بهترین ها را از ما فن آوری های نوآورانه و مفاهیم طراحی با مردم در سراسر جهان".

تصویر: Vivo

Vivo نیز اعلام کرد یک جفت جدید از هدفون TWS گوشی Neo. واقعی بی سیم از earbuds خواهد شد از ویژگی های یک 14.2 میلی متر فوق العاده زیادی راننده واحد برای صدای قدرتمند و همچنین به عنوان یک بیو کامپوزیت فیبر دیافراگم برای جزئیات بیشتر در صوتی. این TWS گوشی Neo نیز مجموعه ای شامل AI لغو سر و صدا برای پاک کردن تماس های تلفنی و صدای کنترل.

بلوتوث 5.2 earbuds خواهد شد توسط Qualcomm نسل 4 TWS پلت فرم ارائه زمان تاخیر کم و دقت بالا و با ثبات گوش دادن.

Vivo هنوز به فاش کردن هر گونه قیمت و یا تاریخ انتشار اما ما به روز رسانی خواهد شد این قطعه با هر گونه اخبار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن