مایکروسافت آفیس پشتیبانی بومی از آمدن به گوگل Chromebook لپ تاپ

گوگل تایید کرده است که کامل مایکروسافت آفیس و دیگر برنامه ویندوز پشتیبانی است که به زودی به سیستم عامل کروم پل

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

گوگل تایید کرده است که کامل مایکروسافت آفیس و دیگر برنامه ویندوز پشتیبانی است که به زودی به سیستم عامل کروم پلت فرم است که قدرت این شرکت Chromebooks.

این شرکت نشان داد که با همکاری تشابه مجازی سازی نرم افزار برای فعال کردن آن را کامل برجسته برنامه های کاربردی ویندوز به Chrome کاربران سازمانی. این همکاری با توجه به اثر این تابستان خواهد بود و استفاده از عالی برای کسانی که کسب و کار که می خواهند به اجرا در دفتر در حالی که تجهیز کارکنان خود را با لپ تاپ Chromebook.

در یک پست وبلاگ نحوهی می گوید: مشارکت فعال خواهد شد کسب و کار برای: "یکپارچه اضافه کردن کامل برنامه های ویندوز از جمله مایکروسافت آفیس, به Chromebook سازمانی دستگاه است."

در یک پست خود را در گسترده تر موضوع از راه دور/ابر کار پس از بیماری همه گیر کوروناویروس گوگل می گوید: "ما همکاری جدید با تشابه به ارمغان می آورد میراث پشتیبانی نرم افزار—که شامل Microsoft Office برنامه های دسکتاپ—به Chromebooks. بیشتر به آمده در این ماه های آینده."

مرتبط: بهترین Chromebook 2020

آیا آن ویژگی های در دسترس خواهد بود به مصرف کنندگان و یا فقط Chromebook سازمانی دستگاه باقی مانده است دیده شود اما این طرح قطعا آن را بسیار آسان تر برای کسب و کار به اتخاذ Chromebooks به جای سنتی ویندوز کامپیوتر لپ تاپ.

در حال حاضر Chromebook کاربران می توانند دسترسی به نسخه های آندروید از مایکروسافت آفیس برنامه های کاربردی مانند ورد و اکسل و پاورپوینت را از فروشگاه Google Play. آن را نیز ممکن است برای دسترسی به منشی آنلاین از طریق مرورگر گوگل کروم بیش از حد, بنابراین آن را به دور از یک زمین بایر بی ثمر وقتی که می آید به برنامه های مایکروسافت.

اما در حال حاضر هیچ راهی وجود دارد برای به دست آوردن بومی Microsoft Office apps for Chromebook اما نحوهی خواهد کرد. تشابه به ميدان آمد از طریق خود ویندوز مجازی سازی نرم افزار برای macOS کاربران ساخته شده است که زندگی بسیار ساده تر برای افرادی که ترجیح می دهند اپل اکوسیستم.

آیا شما سوئیچ از ویندوز به سیستم عامل کروم وجود دارد امکان دسترسی به تمام از خود را مبتنی بر ویندوز کار ضروری برنامه ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب