Garmin تایید حمله سایبری مختل کرده بود خدمات خود را

بیش از آخر هفته به نظر می رسد که Garmin خدمات مختل شد که کاربران تجربه شد مسائل مربوط به اتصال. آن بود که این

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399
بیش از آخر هفته به نظر می رسد که Garmin خدمات مختل شد که کاربران تجربه شد مسائل مربوط به اتصال. آن بود که این باورند که این می تواند به دلیل یک حمله سایبری و در حال حاضر گارمین به اشتراک گذاشته شده است اطلاعات بیشتر در مورد آنچه اتفاق افتاده است در حالی که تایید که آنها در واقع قربانی یک خارجی حمله سایبری.
تبلیغات

با توجه به گارمین "به عنوان یک نتیجه بسیاری از خدمات آنلاین ما قطع شد از جمله عملکرد وب سایت, پشتیبانی از مشتری, مشتری رو به برنامه های شرکت ارتباطات است. ما بلافاصله شروع به ارزیابی ماهیت حمله و آغاز بازسازی است."

اما تا حدودی خبر خوب این است که این شرکت ادعا می کند که تا کنون بر اساس تحقیقات خود را بدون داده های مشتری مانند اطلاعات پرداخت از خدمات مانند Garmin پرداخت شد دیده از دست داده و یا به سرقت رفته به این معنی است که این حمله تنها تحت تاثیر دسترسی به خدمات شرکت و نه چیزی بیشتر حداقل در حال حاضر.

این شرکت می افزاید: "تحت تاثیر سیستم های در حال ترمیم است و ما انتظار می رود به بازگشت به عملیات عادی بیش از چند روز آینده. ما انتظار نداریم هر گونه مواد تاثیر به عملیات ما و یا نتایج مالی به این دلیل قطع برق. به عنوان ما را تحت تاثیر قرار سیستم های ترمیم انتظار داریم برخی از تاخیر به انباشت اطلاعات در حال پردازش است."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Garmin, هک و امنیت. منبع: businesswire



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن