چه کفن و دفن بیمه و باید آن را خریداری کنم ؟

پول متخصص کلارک هوارد بدون فن از کفن و دفن بیمه. همانطور که قبلا ذکر او می گوید: این ایده از یک بیمه نامه برای

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

پول متخصص کلارک هوارد بدون فن از کفن و دفن بیمه. همانطور که قبلا ذکر او می گوید: این ایده از یک بیمه نامه برای پرداخت هزینه های گران قیمت مراسم تشییع جنازه و یا سوزاندن اجساد است که به دنبال این مشکل رو به عقب.

به جای کلارک توصیه پیوستن به یک سازمان غیر انتفاعی یادبود جامعه: معمولا هزینه های اسمی هزینه: $25 یا 35 دلار برای زندگی است. عضویت به شما می دهد دسترسی به کاهش قیمت نهایی ترتیبات. مراسم تشییع کنندگان داد در Funerals.org می تواند کمک به شما اتصال با فصل های محلی.

"اگر شما یک غیر انتفاعی یادبود جامعه در نزدیکی شما و شما می دانید که شما در حال رفتن به قادر به انجام یک هولوکاست برای صدها هزار دلار و به طور معمول دفن برای یک زن و شوهر هزار و بنابراین تا مطمئن شویم که باعث می شود هیچ حس" کلارک می گوید.

اما حتی اگر شما لازم نیست که زمان برای برنامه ریزی ترتیبات طریق غیر انتفاعی یادبود جامعه شما و یا عزیزان می توانید با استفاده از یک سایت مثل Funeralocity.com برای مقایسه فروشگاه.

شما می توانید قیمت گذاری مناسب در این سایت امکان دسترسی به منحصر به فرد Funeralocity قیمت, تخفیف, بخوانید, گوگل, بررسی ارائه دهندگان خدمات و بیشتر.

"ایده این است که به جای احساس مثل شما یک اردک نشسته و شما مجبور به پرداخت هر چه تشییع جنازه صفحه اصلی به شما می گوید آنچه شما انجام شده است را پایان زندگی ترتیبات بسیار مقرون به صرفه تر و سپس شما ایجاد نشده این بار شما در حال تلاش برای بیمه کردن" کلارک یادداشت ها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن