تمام بازی های ما دوست دارم برای دیدن از آینده PS5 آشکار رویداد

پس از ماه ها انتظار و تنها تعداد انگشت شماری کوچک از عمده نشان می دهد خود را برای کنسول نسل بعدی سونی است که د

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

پس از ماه ها انتظار و تنها تعداد انگشت شماری کوچک از عمده نشان می دهد خود را برای کنسول نسل بعدی سونی است که در نهایت آماده سازی خود برای پرده انتخاب بازی برای PS5. آن را برای رفتن به عظیم و وجود دارد بسیاری از فیلم های پرفروش ما دوست دارم برای دیدن ظاهر را.

مجموعه را در "آینده نزدیک" در این رویداد خواهد شد از ویژگی های تقریبا یک ساعت از اخبار نشان می دهد و اطلاعیه های بی شمار برای پلی استیشن 5 عنوان. دقیقا نشان داده خواهد شد و اینکه آیا آنها تمام خواهد شد exclusives هنوز مشخص نیست, اگر چه این تنها به ما می دهد بیشتر در این زمینه به حدس و گمان بر.

بررسی مورد اعتماد وارد یک مجموعه از بازی های ما دوست دارم برای دیدن به عنوان بخشی از آینده "آینده از بازی" رویداد. برخی از این معقول هستند. دیگران وجود دارد در دورترین رسد از بازی ما تصورات. این همه بازی منصفانه به ما – baboom tsch.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Horizon Zero Dawn

افق صفر سحر 2

پس از آن راه اندازی شد در ماه مارس سال 2017, افق صفر سحر رفته به فروش میلیون ها نسخه و ایجاد خود را به عنوان یکی از پلی استیشن بزرگترین خواص. که تنها با یک بازی, بنابراین شما در حال حاضر می توانید تصور کنید که چقدر پتانسیل Aloy جهان و شخصیت می تواند داشته باشد. یک عاقبت خواهد بود کامل راه اندازی علوفه برای سونی نسل بعدی پلت فرم.

بازی اصلی انباشته از بزرگ fanbase و باز جهان فرمول آن استفاده شد چیزی است که ما می خواهم دیده می شود بسیاری از بار قبل بود اما با افزایش زرق و برق دار تنظیم و بلند پروازانه مکانیک گیم پلی. که گفت:, آن را هنوز هم در سمت چپ یک مقدار زیادی از اتاق را برای بهبود چیزی است که ما قطعا می تواند عاقبت پرداختن به, در حالی که همچنین با استفاده از کنسول جدید.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

Demon's Souls

Demon's Souls بازسازی

این PS3 کلاسیک بود که آن را تمام پرتاب FromSoftware به وضعیت ستاره به عنوان, ژاپنی, استودیو رفت بر ایجاد روح تاریک Bloodborne و Sekiro: سایه ها دو بار می میرند. پس از بی شماری کلاسیک, شایعات ادعا می کنند ما می شود بازگشت به گوهر که بسیاری از مردمی از دست رفته در راه بازگشت در سال 2009.

آن چیزی است که میلیون ها نفر از علاقهمندان به بازی را از دست رفته خود داده گمنامی نسبی و طولانی مدت وضعیت به عنوان یک PS3 منحصر به فرد. بسیار شبیه Bloodborne Sony صاحب حقوق به این عنوان پس تنها شانس ما همیشه دیدن دوباره آن را بر روی یک پلت فرم پلی استیشن.

با توجه به خودی منابع بازسازی است که در کار با Bluepoint Games که مسئول تعدادی از فوق العاده remasters در گذشته است. اگر demon's Souls بازی های با کیفیت از چنین تجربه آن را بدون شک فیلمهای منحصر به فرد برای PS5 راه اندازی.

مرتبط با: ارواح تسوشیما

Silent Hill

Silent Hill

راه اندازی مجدد از کونامی یاد ترسناک بقا حق رای دادن است و در عین حال یکی دیگر از نشت که به ظاهر آنلاین با بسیاری از باور آن خواهد بود PS5 منحصر به فرد توسعه یافته توسط ژاپن استودیو. از آن خواهد شد ایجاد شده توسط بازی اصلی مدیر آهنگساز و هنر منجر – به معنی آن می تواند اولین true Silent Hill تجربه دیده ایم در دهه. است که به غیر از P. T. که مایه تاسف مقدمه ای برای لغو کوجیما/Del Toro متقاطع.

Black Ops 5

ندای وظیفه: عملیات سیاه و سفید جنگ سرد

به طور معمول نشان داد در ماه مارس ما گذشته برای اعلام این سال Call of Duty. طراحی و توسعه توسط Treyarch در این سال قسط شایعه به بازگشت به یاد Black Ops subseries. اخیر نشت ادعا می کنند که این مطلب را به طور کامل در داخل جنگ سرد و قابلیت بازگشت به مکان نقاط طرح و شخصیت.

پس از راه اندازی مجدد موفق از جنگ های مدرن به نظر می رسد اکتیویژن در حال بازگشت به خوبی یک بار دیگر. سرنخ در حال حاضر شروع به ظاهر در Warzone با بازیکنان قطع از طریق دیوارها و کشف آثار آن به وضوح متعلق به دوران جنگ سرد است.

مرتبط با: Cyberpunk 2077 پیش نمایش

Marvel's Spider-Man

مارول مرد عنکبوتی 2

با پایان دادن به یک نسبتا حماسه cliffhanger بنابراین بسیاری از ما در حال انتظار برای Insomniac Games اعلام ورود بعدی در سری مرد عنکبوتی بازی. در حال حاضر اول, استودیو آن را بدون شک در آینده به PS5 به عنوان یک عنوان انحصاری. در حالی که ما نمی خواهیم به از بین بردن بازی اصلی را نتیجه آن teases یک ماجراجویی جدید هیجان انگیز است که ویژگی یک تن از شخصیت های نمادین از طنز جهان.

ما امیدواریم که عاقبت بازگشت به منهتن و معرفی یک دسته از جذاب شخصیت های جدید و مکانیک گیم پلی و ما می توانیم تصویر تصاویری مصرف مشتاق استفاده از این کنسول جدید را با افزایش قدرت پردازش ، اصلی استفاده شد و به نمایش گذاشتن آن در افزایش زمان بارگذاری شاید جهان خواهد بود و حتی بزرگتر و بلند پروازانه تر بیش از حد.

مرتبط: نفس های وحشی 2

Gran Turismo 7

هیچ اصلی کنسول راه اندازی کامل بدون گل سرسبد رانندگی عنوان شده است. این بازی مناسب برای نمایشگاه های فانتزی گرافیکی جدید به دوستان و خانواده خود را توجیه زشت و ناپسند مقدار از پول شما کاهش یافته و در یک فانتزی جعبه های جدید. PS5 را حمایت ری ردیابی و تحت شرایط مناسب کمک خواهد کرد که ماشین نگاه کاملا زرق و برق دار.

Polyphony Digital را Gran Turismo حق رای دادن مشهور است برای آن رویکرد رمان به photorealism, ساخت محیط و وسایل نقلیه نگاه واقع بینانه حتی در پلی استیشن 2. در حال حاضر فقط تصور کنید که چگونه چنین چیزهایی را بر روی یک سیستم با قدرت PS5. ما امیدواریم آن را بیشتر تمام عیار تلاش بیش از Gran Turismo که در حالی که لذت بخش قطعا فاقد خاصی چیزی.

Crash Bandicoot و یا راه اندازی مجدد Spyro

با محبوبیت Crash Bandicoot N. عاقل سه گانه و Spyro: پرسیده سه گانه ما تعجب است که اکتیویژن نیست در نهایت ماشه در یک تمام عیار احیای آن معشوق platforming و کثافت. این یک سرمایه گذاری مخاطره آمیز, اما ما دوست دارم برای دیدن نارنجی جانور کیسه دار تعمید با یک راه اندازی مجدد در خانواده از سیستم عامل است که او را استقبال با آغوش باز تا چند سال پیش. ما دوست داریم Spyro به reeive درمان مشابه, اما آن را مانند به multiplatform.

Knack

استعداد 3

بیا سونی. شما می دانید شما می خواهید به.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن