دیزنی به علاوه 4K HDR جریان بازگشت پیش از عظیم نسخه جدید

دیزنی به علاوه در حال حاضر در جریان کامل آن ویژگی های بالقوه یک بار دیگر پیش از این مشتاقانه پیش بینی انتشار ه

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

دیزنی به علاوه در حال حاضر در جریان کامل آن ویژگی های بالقوه یک بار دیگر پیش از این مشتاقانه پیش بینی انتشار همیلتون در جولای 3.

سرگرمی غول تایید کرده است کسانی که با سازگار A/V تجهیزات هم اکنون می توانید جریان این کتابخانه در 4K HDR با صدای دالبی Atmos صوتی پیشرفته صدای فراگیر فن آوری ارائه می دهد که 360 درجه عملکرد.

کلمه می آید از فوربس خبرنگار و بلند مدت قابل اعتماد در بررسی عوامل جان آرچر که می گوید مشترکین در انگلستان و ایرلند باید شروع به دیدن با کیفیت بالا جریان, گزینه های در دسترس یک بار دیگر.

دیزنی بود که در میان بسیاری از عمده جریان خدمات و وب سایت برای محدود کردن جریان میزان ارسال بیت برای کمک به اطمینان از Isp ها قادر به مقابله برای افزایش تقاضا برای اتصال در طول coronavirus بیماری همه گیر.

مرتبط: بهترین های دیزنی به علاوه نشان می دهد تلویزیون و فیلم

Netflix و یوتیوب و دیگران نیز در میان کسانی که محدود با کیفیت بالا از جریان کمک به ارائه دهندگان خدمات در انگلستان مقابله بسیار خوب به طور کلی حتی با تعداد بی سابقه ای از مردم به صرف زمان بیشتری را در خانه در طول مستند همراه با یک چشم انداز مثبت در خانه مشغول به کار است. Netflix رسما کاسته خود محدودیت های یک زن و شوهر از هفته پیش با حداکثر میزان ارسال بیت بازگشت به قبل از lockdown سطح 15.25 مگابیت در ثانیه.

زمان دیزنی بازگشت به بالا شکل قابل توجهی با توجه به ورود محبوب موسیقی برادوی همیلتون بعد از این هفته. دیزنی به علاوه تلاش کرده است برای دیدار با فن تقاضا برای جدید و محتوای اصلی از راه اندازی آن در اواخر سال گذشته با وجود موفقیت فوق العاده ای از Mandalorian. علاوه بر این از یک فیلم برداری عملکرد Lin-مانوئل میراندا جشن مرحله نشان می دهد به تصویر می کشد زندگی از رئیس جمهور سابق آمریکا الکساندر همیلتون آمده نمی تواند در یک زمان بهتر است.

نه همه خوشحال با دیزنی را از دست داده و راه اندازی با منتقدان برخورد کردن در این شرکت تصمیم به سانسور سه f-بمب های برجسته در این مرحله-نسخه تولید.

شما می توانید به تماشای همیلتون در دیزنی به علاوه از جولای 3.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن