نینتندو برنامه ریزی GameCube قابل حمل و آن را مطمئن برای تلفن های موبایل مانند سوئیچ

بنا به گزارش نینتندو – در یک نقطه – در نظر گرفته سوئیچ مانند گیم کیوب قابل حمل کنسول دستی, کامل با یک اسکله اس

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

بنا به گزارش نینتندو – در یک نقطه – در نظر گرفته سوئیچ مانند گیم کیوب قابل حمل کنسول دستی, کامل با یک اسکله است که اجازه می دهد تا آن را به قلاب تا یک مجموعه تلویزیونی.

اسناد داخلی درز کرده نشان می دهد که در اوایل قرن، این شرکت ایده راه اندازی دستگاهی را که کنترل کننده های اصلی را از طریق اسکله تلویزیون پشتیبانی می کرد، و همچنین پشتیبانی از ذخیره سازی خارجی و یک تیونر تلویزیونی مفهوم سازی کرد. گزارش دیگری از یک «درایو مینی دی وی دی» سخن می گوید.

بر اساس اسناد نینتندو که به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است، این کنسول ممکن است به عنوان پیگیری سیستم اصلی و رقیب کنسول PSP سونی (از طریق یوروگیم) برنامه ریزی شده باشد. معلوم نیست نینتندو تا چه حد در توسعه این سیستم کردم، اما نشان می دهد این ایده برای سوئیچ نینتندو حداقل یک دهه شناور شده بود قبل از آن در واقع در فروش در سال 2016 رفت.

اسکله تا به حال پورت کنترل کننده GC، کارت SD / شکاف کارت حافظه GC، AV، و سپس تیونر تلویزیون اختیاری + MPEG4 Encoder و چیزهای بی سیم. pic.twitter.com/FW5848Wdy0

— لوئیجی بلاد (@LuigiBlood) سپتامبر 2, 2020

نشت ها اونجا متوقف نميشن یکی دیگر از گزارش های داخلی به پتانسیل یک جانشین HD برای GameCube (که در ابتدا در سال ۲۰۰۱ راه اندازی شد) در حدود سال ۲۰۰۵ استناد می کند.

مرتبط: بهترین معاملات سوئیچ نینتندو

ارائه به سبک پاورپوینت وعده تجربه گیم پلی است که تا به حال "برابری با PS3 و Xbox2" و همچنین پشتیبانی HDTV. البته آن کنسول به نتیجه نرفت و نینتندو تاک را تغییر داد و با رشته نینتندو رفت. که البته یک موفقیت فوق العاده برای این شرکت بود و بقیه تاریخ است.

گیم کیوب خود احتمالاً کم موفقیت ترین کنسول بزرگ نینتندو گذشته از رشته U بود. اعتقاد بر این است که تنها ۲۲ میلیون واحد در سراسر جهان فروخته است و آن را پشت ایکس باک اصلی مایکروسافت (۲۴ متر) و PS2 فوق العاده موفق قرار داده است که ۱۵۵ میلیون واحد فروخت.

با این حال، با وجود اشتباه انتقادی، برخی از بازی های عالی در طول مسیر وجود داشت. آن ها شامل متروید پرایم، سوپر سر و صدا بروس غوغا، افسانه زلدا: باد واکر، شاهزاده پرشیا: شن های زمان و رزیدنت ایول ۴ بودند.

آیا شما خرید GameCube قابل حمل اگر نینتندو به انتشار یکی در سال 2020؟ آیا می خواهید برای دیدن GameCube بازی به سرویس سوئیچ آنلاین آمده است؟ به ما اطلاع دهید @trustedreviews در توییتر

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن