iOS 14 خواهد پشتیبانی از رمزگذاری درایوهای

اتصال یک درایو خارجی به اپل است که بسیار آسان و ساده است و با تشکر از اپل در نهایت معرفی یک فایل منیجر اختصاصی

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

اتصال یک درایو خارجی به اپل است که بسیار آسان و ساده است و با تشکر از اپل در نهایت معرفی یک فایل منیجر اختصاصی با فایل های نرم افزار کاربران قادر خواهد بود به فهرست محتویات درایو خود را به راحتی. خبر خوب این است که اگر شما با تکیه بر رمزگذاری درایو است و می خواهم برای دسترسی به آنها را در iPad خواهد شد که ممکن است به زودی به اندازه کافی.

تبلیغات

در آینده iOS 14 به روز رسانی به نظر می رسد که اپل در نهایت با اضافه کردن پشتیبانی از رمزگذاری درایو است که شما می توانید دسترسی داشته باشید یا از طریق iPhone یا iPad خود را. روند اتصال درایو به درایو شما خواهد بود بسیار بسیار مشابه به عنوان قبل از, اما این رمزگذاری درایو در حال حاضر نشان می دهد تا در کناری از فایل های برنامه است.

همه کاربران باید انجام دهید این است ضربه بزنید بر روی درایو در سوال و رمز عبور را وارد کنید که از آنها استفاده برای رمزگذاری و آنها باید خوب به آن بروید. و این نوع لب گرفتن که این درایو نیاز به رمزگذاری شده در APFS فرمت. این به این معنی است که اگر درایو خود را با استفاده از فرمت های مختلف و سپس شما خواهد بود ،

این ممکن است یک موضوع برای برخی از کاربران که انتخاب کرده اید به فرمت درایوهای خود را به آنها را سازگار بر روی هر دو ویندوز و Mac اما اگر شما خالص کاربر مک شما می توانید رمزگذاری درایو خود را با استفاده از Disk Utility برنامه در macOS است که رمز آن را با APFS فرمت.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >تبلت. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios, 14, حفظ حریم خصوصی و امنیت. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن