سطح Neo و اواز تاخیر تایید شده میان ویندوز 10X محوری

به نظر می رسد به عنوان اگر دو صفحه نمایش دستگاه های ویندوز مانند سطح دو و سطح نئو خواهد بود به طور نامحدود به

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

به نظر می رسد به عنوان اگر دو صفحه نمایش دستگاه های ویندوز مانند سطح دو و سطح نئو خواهد بود به طور نامحدود به تعویق افتاد.

مایکروسافت اعلام کرده است, آن است که تمرکز مجدد راه اندازی ویندوز تا 10X – در درجه اول ساخته شده است برای خدمت به بخش جدید – برای اطمینان از خواسته های مشتریان با تک روی صفحه نمایش دستگاه در حال ملاقات کرد.

این شرکت می گوید آن را در حال حاضر به دنبال لحظه مناسب برای راه اندازی دو دستگاه صفحه نمایش هر دو اول و شخص ثالث, اما در حال حاضر اولویت های منتقل شده به سخت افزار موجود.

در یک پست وبلاگ ویندوز رئیس Panos Panay گفت: "ما همچنان به دنبال لحظه مناسب در رابطه با ما شرکای OEM را دوگانه روی صفحه نمایش دستگاه به بازار است."

خشن ترجمه ؟ نمی نگه داشتن نفس خود را برای راه اندازی در اصل برنامه ریزی شده پنجره از تعطیلات سال 2020'

استدلال پشت این محور Panay می گوید که این تغییر چشمگیر در راه کاربران ویندوز کار کرده اند در طول چند ماه گذشته با اکثریت قریب به اتفاق کارگران دفتر در حال حاضر انجام این کار از خانه.

مرتبط با: Microsoft Surface Neo

او می گوید: جهان تغییر کرده است به طور چشمگیری پس از آن اعلام کرد که چشم انداز برای دو صفحه نمایش دستگاه های که می تواند اجرا بر روی ویندوز 10 سیستم عامل است که اهرم قدرت از ابر. اما تک روی صفحه نمایش دستگاه نیاز صاحبان قدرت است که بیش از هر زمان به طوری که آنها خواهید بود برای اولین بار به دریافت ویندوز 10X.

وی افزود: "با ویندوز 10X ما طراحی شده برای انعطاف پذیری و انعطاف پذیری فعال است که ما به محوری تمرکز ما به سمت تک-صفحه نمایش ویندوز 10 دستگاه هایی که اهرم های قدرت از ابر برای کمک به مشتریان ما کار یاد بگیرند و بازی در راه های جدید است. این تک روی صفحه نمایش دستگاه خواهد بود که برای اولین بار عبارت از ویندوز 10X است که ما ارائه به مشتریان ما است."

اولین صفحه نمایش دو دستگاه انتظار می رود برای راه اندازی این سال, اما این چشم انداز باید در شک و تردید جدی در حال حرکت رو به جلو است. هنگامی که ما را ببینید سطح دو و سطح نئو در حال حاضر حدس و گمان است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن