زوم فقط راه اندازی یک $600 قرص فقط برای کنترل از راه دور کار

زوم در دسترس است در سیستم عامل های مختلف از جمله دستگاه های تلفن همراه و رایانه اما به نظر می رسد که این شرکت

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

زوم در دسترس است در سیستم عامل های مختلف از جمله دستگاه های تلفن همراه و رایانه اما به نظر می رسد که این شرکت می خواهد به گسترش رسیدن به آن و همکاری با DTEN برای ایجاد DTEN من که اساسا عظیم 27 اینچی است که با زوم قبل نصب شده بر روی آن.

تبلیغات

این تبلت به قیمت 600 دلار است که به نظر می رسد به جای شیب دار برای یک تبلت که تقریبا هیچ چیز دیگری جز به پشتیبانی از زوم های مختلف و کار از راه دور قابلیت. در واقع از طریق این دستگاه کاربران قادر خواهد بود تا به سرعت دسترسی به زوم و زوم ویژگی های مانند جلسات وایت برد های هوشمند, تماس با ما, و همچنین قادر خواهد بود برای همگام سازی با تقویم شما و جلسات آینده.

ما مطمئن هستیم که این قرص است که با هدف چون مانند ما گفت آن است که سخت نیست برای پرش به یک زوم جلسه خود را در گوشی های هوشمند و کامپیوتر و یا به طور منظم قرص مانند اپل. شاید آن می تواند مورد استفاده در فضاهای اداری و یا مدارس که در آن آن را می سازد آن را آسان تر برای کاربران برای رسیدن به یک زوم کنفرانس تلفنی بدون نیاز به مقابله با آن راه اندازی بر روی تلفن خود و یا تقویم.

این DTEN من خواهد بود که برای اولین بار از چند زوم سخت افزاری مشارکت است که شرکت کاوش خواهد شد در آینده. شرکت می کند توجه داشته باشید که آنها راه اندازی خواهد شد با شرکای اضافی در آینده نزدیک مانند شسته و رفته و نوار پلی Studio X سری.

در زمینه تبلت ها. بیشتر بخوانید درباره زوم. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن