LG NANO 90 در مقابل سامسونگ Q95T: کدام گل سرسبد 4K تلویزیون بهتر است ؟

LG NANO 90 در مقابل سامسونگ Q95T: دو غول کره ای نبرد دوباره با 2020 پرچمدار تلویزیون های 4K. اگر شما پس از یک

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

LG NANO 90 در مقابل سامسونگ Q95T: دو غول کره ای نبرد دوباره با 2020 پرچمدار تلویزیون های 4K. اگر شما پس از یک ویژگی جدید پر مجموعه ای که از این حق بیمه تلویزیون حکم توجه شما است ؟

ال جی و سامسونگ گرم رقابت اخیرا به تخت قرار داده (چه کسی می داند که برای چه مدت) ترک آنها را به تمرکز بر روی خود تلویزیون نمایش می دهد. در حالی که هر دو تولید کنندگان در حال هل دادن 8K سخت آنها نیست غفلت 4K.

نانو 90 نمی کند در واقع نشستن در بالای ال جی محدوده اما تفاوت بین آن و نانو 91 توسط حاشیه ای (پایه). این Q95T است که به طور موثر یک نسخه به روز رسانی از سال گذشته Q85R

هر دو با استفاده از فن آوری های مختلف برای اجرای یک نتیجه مشابه. از LG Nano 90 در مقابل سامسونگ Q95T که یکی باید شما را دریافت کنم ؟

مرتبط: بهترین تلویزیون 4K

LG 65NANO90 در مقابل سامسونگ QE65Q95T — قیمت

LG Nano 90 هزینه £1699 برای 65-inch نسخه. همان اندازه Q95T یک RRP £2999 هر چند شما می توانید برای £2699 اگر شما در اطراف مغازه.

که باعث می شود ال جی برنده در جنگ قیمت. این که آیا آن را به بهترین ارزش برای بحث است اما در 1000 پوند کمتر LG مقرون به صرفه تر است.

مرتبط با: تلویزیون سامسونگ 2020: هر Samsung QLED تلویزیون توضیح داد

LG NANO 90 در مقابل سامسونگ Q95T — طراحی

در حالی که LG Nano 90 به نظر می رسد unglamorous نسبت به OLED خود را با برادران. قضاوت خود را در آن نسبتا خوب به دنبال تلویزیون و این که به کیفیت ساخت.

گودی باریک است به اندازه کافی نمی تواند قابل توجه در گوشه و کنار ظرافت خمیده و خاکستری پایان را منعکس نمی کند در یک راه است که می تواند تبدیل به مانع. بر خلاف Q95T, LG مردد پا در انتهای (نانو 91 دارای یک پایه). این بدان معنا است که هر کسی با یک کوچکتر رک ممکن است نیاز به در نظر گرفتن این که آیا آن را به اندازه کافی گسترده به محل آن را در.

در 7 سانتی متر عمیق آن را "نازک تر' از Q95T را 8.3 سانتی متر و کمتر سنگین بیش از حد (24 کیلوگرم مقابل 33kg) که ممکن است مورد توجه برای کسانی که به دیوار نصب. Te سامسونگ سنگین است اما می پوشد عمده آن هست. کیفیت ساخت استثنایی است و در حالی که آن را ساخته شده است مانند یک مخزن آن را حفظ ظریف طراحی شده است. استفاده از یک مرکزی پایه به معنی آن می تواند مناسب در یک قطعه باریک از میز و مبلمان این اتاق به اندازه کافی به لغزش soundbar زیر بدون مسدود کردن سیگنال های IR.

LG Nano 90 4 اتصالات HDMI – دو تا از آن پشتیبانی HDMI 2.1 تنظیمات (VRR, ALLM, HFR, eARC 4K/120 هرتز). شما همچنین سه ورودی USB یک CI اسلات کارت تیونر تلویزیون Ethernet پورت دیجیتال نوری و آنالوگ 3.5 mm.

این امر مشابه با سامسونگ. چهار HDMI و eARC پشتیبانی می کند اما تنها یکی است که HDMI 2.1 سازگار و با قابلیت 4K/120Hz.

ما تماس بگیرید و این یک رسم است.

مرتبط با: HDMI چیست 2.1?

LG NANO 90 در مقابل سامسونگ Q95T — رابط

LG webOS فوق العاده نرم و صاف کردن به راحتی قابل کشتیرانی رابط کاربری با تعداد زیادی از برنامه های کاربردی. اما آن را در حال حاضر نیست از ویژگی های هر بریتانیا گرفتن برنامه یا Freeview بازی. ال جی هنوز مذاکره برای دریافت برنامه های فردی پردازنده.

گوگل دستیار و آمازون الکسا ساخته شده و کار در کنار LG خود ال جی AI. سامسونگ بیکسبی برای کنترل صوتی ساخته شده است در الکسا و گوگل دستیار (از طریق یک دستگاه خارجی) در حال آمدن است از طریق به روز رسانی.

سامسونگ وسیع ترین خشم از برنامه ها از جمله اپل و موسیقی BT Sport. آن بهشت رابط زرق و برق کمتری و مانند ال جی ارائه می دهد مقدار زیادی از سفارشی سازی. همچنین گرفتن برنامه های که LG از دست رفته است.

آن را یک پیروزی برای سامسونگ اینجا. آن بهشت رابط فقط به عنوان آسان به استفاده از اما تعداد برنامه های کاربردی به علاوه گنجاندن انگلستان بگیر تا نرم افزار آن را جامع ترین گزینه است.

مرتبط: بهترین تلویزیون های

LG NANO 90 در مقابل سامسونگ Q95T — امکانات

LG دارای فیلمساز حالت که غیر فعال حرکت صاف و پردازش برای فیلم که خاص ابرداده برچسب شده است. وجود ندارد هر گونه فیلم است که می تواند باعث این نشده اما شما می توانید آن را فعال کنید در منوها. Dolby Vision IQ سازگار مطالب تسلط در قالب برای هر گونه تغییر در یک اتاق با نور محیط.

شما همچنین HGiG (HDR بازی های مورد علاقه گروه) مشخصات. این بهینه سازی HDR عملکرد بازی. Nvidia G-Sync سازگاری به معنی نانو 90 تولید کمتر لکنت و سوسو زدن با کامپیوتر بازی. پوشیدگی است سریع 13ms.

ال جی تلویزیون اپل برنامه در آن جدیدترین تلویزیون های, اما سامسونگ وجود دارد برای اولین بار در سال 2019. آنها همچنین باید فیلمساز حالت اما نیاز به یک فراداده برچسب برای فعال کردن. بازی حرکت به علاوه ارائه می دهد 11ms ورودی تاخیر و در زمانی که بازی در حالت فعال است بازی حالت صدا افزایش دادن برای تلفن های موبایل به جای شما در وسط از عمل. بیشتر بازی شامل ویژگی های بازی واقعی تقویت+ با AMD Freesync با تکنولوژی کاهش لکنت و motion blur.

هر دو مجموعه پشتیبانی از پخش 2 و HomeKit. شما می توانید بازیگران به تلویزیون از یک دستگاه قابل حمل با استفاده از هر سازنده خود راه حل و یا از Chromecast.

هر دو مجموعه می توانید صفحه نمایش HDR10 و HLG برای پخش تلویزیون. که در آن آنها متفاوت است که LG پشت Dolby Vision در حالی که سامسونگ با پشتیبانی از HDR10+.

هر دو دارای یک لیست جامع از ویژگی های. هر دو عالی هستند برای پارسه (سامسونگ احتمالا لبه های آن). هر یک از بسیاری از برنامه های کاربردی اما LG پشتیبانی از Dolby Vision به معنی دیزنی Plus, Apple TV Plus و Netflix محتوا به بهترین است. نخست تصویری پشتیبانی از HDR10+ اما محتوای آن پرچم نه به عنوان چنین. این یکی دیگر از تنگ قرعه کشی.

مرتبط با: LG تلویزیون 2020 – هر 8K و 4K OLED توضیح داد

LG NANO 90 در مقابل سامسونگ Q95T — عملکرد

ال جی 2020 NanoCell تلویزیون های مجهز به α7 نسل 3 پردازنده که بهینه سازی تصویر و صدا از طریق هوش مصنوعی. AI تصویر با استفاده از نرم افزار LG تصویر پایگاه داده برای حذف سر و صدا برای تصویر واضح تر. هوش مصنوعی کنترل روشنایی تنظیم روشنایی به میزان نور محیط آن را می تواند تشخیص دهد. نانو 90 است IPS full-array صفحه نمایش با 32 dimmable مناطق. IPS صفحه نمایش ارائه می دهد خوب زاویه دید با اوج روشنایی حدود 500 nits.

AI صدا نرم افزار تصحیح صدا بسته به نوع; مجازی 4.0 تا مخلوط دو کانال استریو و تبدیل آن به '4.0' در حالی که تطبیقی کنترل صدا تجزیه و تحلیل آنچه شما در حال تماشای و خوب است و آهنگ آن است. با بلوتوث فراگیر آماده دو سازگار با بلوتوث بلندگو را می توان اضافه شده به گسترش soundfield.

این Q65T مستقیم full-array صفحه نمایش QLED با 120 مناطق است و توسط سامسونگ کوانتومی پردازنده 4K با AI. هوش مصنوعی ارتقاء می توانید زیر محتوای 4K نزدیک به 4K با کیفیت در حالی که تطبیقی تصویر حالت تنظیم تصویر برای روز یا شب با شرایط. اوج روشنایی 2000 nits به راحتی ضرب و شتم LG.

در صوتی طرف ردیابی شیء صدا+. این سخنران رانندگان در بالا به طرف پایین و به جای صداها با دقت بر روی صفحه نمایش. اضافه کردن یک 2020 Q-سمفونی سازگار soundbar و تلویزیون می تواند به تولید گسترده تر صدا.

از نظر عملکرد سامسونگ است که ویکتور اینجا. آن قادر به برخی از staggeringly روشن و punchy, HDR, تصاویر; ارتقاء برجسته است و سطح بسیار عمیق است. صوتی عملکرد قوی و موثر تر از 'عادی' استریو تلویزیون. LG خوب است اما سامسونگ بهتر است.

مرتبط: بهترین تلویزیون سامسونگ

LG 65NANO90 در مقابل سامسونگ QE65Q95T — حکم

اگر شما در بازار برای یک ویژگی جدید پر تلویزیون 4K سامسونگ را دریافت کنید رای ما. آن است که بسیار گران تر اما کیفیت تصویر یک گام بالاتر از ال جی.

هر دو مجموعه بزرگ برای بازی هر چند سامسونگ خواهد edge با آن سریعتر زمان پاسخ است. یک چیزی که به نظر Dolby Vision محتوا به عنوان سامسونگ پشتیبانی نمی کند که HDR فرمت.

شما نمی نا امید خواهد شد با عملکرد یا تلویزیون اما این سامسونگ است که بهتر از این دو تا زمانی که شما پول نقد برای آن است.

مرتبط: بهترین تلویزیون های ال جی

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن