این چیزی است که سونی ZV1 دوربین می تواند مانند نگاه

سونی به تازگی شروع به اذیت آینده اعلام یک دوربین جدید که ما شنیده می شود می تواند به عنوان شناخته شده سونی ZV1

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

سونی به تازگی شروع به اذیت آینده اعلام یک دوربین جدید که ما شنیده می شود می تواند به عنوان شناخته شده سونی ZV1 و می تواند با هدف vloggers. در حال حاضر با تشکر از عکس های به اشتراک گذاشته شده در توییتر توسط دوربین Nokishita آن را مانند به نظر می رسد ما در حال حاضر یک ایده بسیار بهتر از آنچه که این دوربین می تواند مانند نگاه.

تبلیغات

ما باید اشاره کنم که در تیزر سونی به اشتراک گذاشته شده در وب سایت آن شبح از دوربین خیلی به ما یک ایده خشن از آنچه انتظار می رود. این تصاویر بدون شک واضح تر و با توجه به Nokishita سابقه برای نشت آن را احتمالا امن فرض کنیم که این چیزی است که دوربین را مانند پس از آن اعلام رسمی در هفته آینده.

سونی ZV1 در بیشتر قسمت ها به نظر می رسد مانند آن RX سری از قرارداد. اما یکی از تفاوت های اصلی این است که در عقب منظره یاب صفحه نمایش که در حال حاضر چرخش به سمت به جای به سمت بالا. مانند ما گفت: این دوربین است که گفته می شود با هدف vloggers و مقاوم صفحه نمایش به سمت آن را نمی خواهد از تداخل با لوازم جانبی مانند میکروفن و یا واحد های فلش.

https://twitter.com/nokishita_c/status/1263086606589689858/photo/3

نیز وجود دارد به نظر می رسد جدید gimbal لوازم جانبی برای سونی ZV1. این gimbal خواهد آمد با کنترل به طوری که کاربران می توانند دوربین را فعال کنید از گرفتن دست خود را, و آن را نیز به نظر می رسد مانند آن می تواند به عنوان یک سه پایه. در هر صورت رسمی جزئیات آشکار خواهد شد و 26 مارس پس از بررسی با ما در هفته آینده برای به روز رسانی.

در زمینه عکس و تصویری >شایعات. بیشتر بخوانید درباره دوربین های کامپکت دیجیتال دوربین های دیجیتال و سونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن