Spotify در نهایت کار بر روی حالت کارائوکه مناسب

Spotify فقط به ارمغان آورد اشعار در زمان واقعی به برنامه. با این حال ، نه شرکت به ظاهر در حال آماده سازی برای

توسط POSHTIBANNEWS در 17 شهریور 1399

Spotify فقط به ارمغان آورد اشعار در زمان واقعی به برنامه. با این حال ، نه شرکت به ظاهر در حال آماده سازی برای پسوند منطقی بعدی -- حالت کارائوکه مناسب!

با توجه به تصویر جاسوسی شده توسط نشت جین وونگ، Spotify در حال برنامه ریزی بر روی یک ویژگی است که اشعار در نوع بزرگ نمایش، با فرصت برای کاهش حجم آهنگ آوازی است.

اگر Spotify تصمیم به آوردن ویژگی به نتیجه، به نظر می رسد کاربران قادر خواهند بود برای انتخاب یک حالت آهنگ آوازی و یا کمتر آوازی، کاربران را قادر می سازد به طور موثر آواز خواندن همراه با آهنگ حمایت.

حالت کارائوکه توسط یک میکروفن در پوشش پایین سمت چپ رابط امضا شده است و برای تلفن های موبایل مانند آن می تواند بسیار سرد، اگر Spotify می کند رول از ویژگی. در اوایل سال جاری، دیزر یک حالت کارائوکه را به رابط تلویزیونی خود آورد و مانند یک جذابیت کار می کند.

مرتبط: بهترین سرویس جریان موسیقی 2020

Spotify در حال کار بر روی حالت کارائوکه

سطح آوازی قابل تنظیم است pic.twitter.com/apeIlETAQs

— جین مانچون وونگ (@wongmjane) یدلایمخیرات 2020 سپتامبر 7

این تنها ویژگی Spotify در حال کار بر روی قضاوت توسط توییت های ارسال شده توسط وونگ در طول تعطیلات آخر هفته نیست. همچنین به نظر می رسد Spotify در حال برنامه ریزی برای افزایش ویژگی مجموعه ای برای کاربران از آگهی پشتیبانی ردیف رایگان.

تصویر ادعا نشان می دهد این شرکت در حال برنامه ریزی برای اجازه دادن به آن کاربران گوش دادن آفلاین به مدت 30 دقیقه در روز. تا به حال پخش آفلاین حفظ مدل اشتراک Premium بوده است.

Spotify در حال کار بر روی اجازه کاربران رایگان بازی آفلاین به مدت 30 دقیقه هر روز pic.twitter.com/q9Vn3tQOKD

— جین مانچون وونگ (@wongmjane) یدلایمخیرات 2020 سپتامبر 5

اجازه دادن به 30 دقیقه نخواهد بود همان دسترسی مداوم به هزاران آهنگ آفلاین، اما آن را قادر می سازد برخی از کاربران را قادر به گوش دادن بدون Wi-Fi و یا داده ها در رفت و آمد روزانه خود را بیش از حد و از محل کار. چگونه مشترکان حق بیمه در مورد آن باقی می ماند به دیده می شود احساس, اما احتمالا نمی خواهم بیش از حد بسیاری از آنها لطفا.

در نهایت، به نظر می رسد Spotify در حال کار بر روی رابط کاربر برای حالت ماشین است که دسترسی آسان تر به زدن و جستجوی صوتی ارائه دهد.

Spotify در حال کار بر روی رابط کاربر پخش جدید برای حالت خودرو pic.twitter.com/8Fy4bvud8J

— جین مانچون وونگ (@wongmjane) یدلایمخیرات 2020 سپتامبر 5

مشخص نیست که آیا همه یا هر یک از این ویژگی ها در آینده ای نزدیک به برنامه Spotify خواهند آمد یا نه. Spotify اغلب تست ویژگی های جدید در میان انتخاب کاربران بدون هرگز آوردن آنها را به برنامه اصلی.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب