اپل آخرین آی فون ثبت اختراع می Huawei 'groufie' به dystopian سطح

اپل فقط به ثبت اختراع فن آوری است که می تواند اجازه به کاربران آی فون را به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته, گروه, se

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

اپل فقط به ثبت اختراع فن آوری است که می تواند اجازه به کاربران آی فون را به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته, گروه, selfies, ترک چادر, 'groufie' به دنبال شدت منسوخ شده است. سوال این است که آیا ما نیاز به مصنوعی گروه عکس ؟

Huawei تجاری عبارت 'groufie' (گروه selfie) در سال 2014, پیش از راه اندازی Ascend P7. این اصطلاح در زمان استفاده از گروه selfie روند که به دنبال الن Generes مشهور در مراسم اسکار عکس – یک تصویر است که به سرعت تبدیل شد ترین بازتوییت عکس از همه زمان در توییتر.

Huawei Ascend P7 برجسته 8MP دوربین جلو که در آن بسیاری از بالا پایان گوشی را در زمان محدود خود را مقابل دوربین رو به 1-2MP. سه شات پانوراما حالت است که ساخته شده آن را آسان تر به فشار بیشتر مردم را در یک قاب.

مرتبط: بهترین گوشی

اپل حق ثبت اختراع طول می کشد که ایده و راه اندازی آن به فضای مجازی است. اگر آی فون می شود مصنوعی, گروه, selfies, شما حتی نمی باید در همان کشور را به همه جا به ضربه محکم و ناگهانی و نمی کند که به نوعی به نقطه ای خارج از آن؟.

ثبت اختراع – اولین خال خال توسط آشکارا اپل خواهد اجازه دهید آی فون یا آی پد به کاربران برای گرفتن عکس های سلفی از راه دور و تماشای آنها را از مرکب به یک تصویر به صورت خودکار.

"در برخی از پیاده سازی یک دستگاه رایانه می تواند تولید مصنوعی گروه عکاسی از خود" می خواند ثبت اختراع برای 'تولید مصنوعی گروه selfies'.

"برای مثال مصنوعی گروه selfie می تواند یک تنظیم یا ترکیب فرد selfies به دست آمده از کثرت محاسبات دستگاه را به یک گروه واحد تصویر (به عنوان مثال مصنوعی گروه selfie). فردی عکاسی از تصاویر را می توان هنوز هم تصاویر ذخیره تصاویر ویدئویی و یا پخش زنده تصاویر".

با وجود این اختراع را زمان بندی این ویژگی دوربین نبود که احتمالا اختراع با بیماری همه گیر کوروناویروس در ذهن به عنوان اپل در ابتدا برای ثبت اختراع در جولای 2018. در حالی که این ویژگی می تواند یکی از راه های به گروه جرقه بزند بدون نقض اجتماعی فاصله دستورالعمل آن begs سوال – آیا این همان است ؟

مرتبط: بهترین دوربین گوشی

دلیل الن selfie به دست آورد از جمله کشش بود در بخشی به دلیل آن را احساس کمی سورئال دیدن همه این چهره های آشنا cosying تا با هم. این ایده از جولیا رابرتز و Lupita Nyong زن نما, زن کیردار نشست های جداگانه خود را در اتاق نشیمن اجازه دادن به تلفن های خود را انجام کار نمی کند کاملا مشابه جهان-برخورد احساس می کنید.

مطمئن شوید که این ویژگی می تواند دستی در حال حاضر, اما, نیز وجود دارد چیزی که کمی نگران کننده در مورد چشم انداز نما برای یک خانواده جعلی عکس و تظاهر به مستند هرگز اتفاق افتاده است.

این تنها یک ثبت اختراع بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد اپل به دنبال از طریق با آن است. در حال حاضر ما چوب با زوم تصاویر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن