کره جنوبی کافه با استفاده از روبات ها برای کمک به اجتماعی فاصله

هیچ با تشکر از coronavirus همه گیر راه ما زندگی می کنند زندگی ما در حال حرکت به جلو را هرگز خواهد بود که دوبار

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

هیچ با تشکر از coronavirus همه گیر راه ما زندگی می کنند زندگی ما در حال حرکت به جلو را هرگز خواهد بود که دوباره همان. تا زمانی که یک واکسن یافت شده است که از نظر اجتماعی فاصله تقریبا تنها چیزی که ما می توانید انجام دهید به منظور جلوگیری از گسترش ویروس و یک کافه در کره جنوبی به آمده تا با یک راه جالب برای مقابله با آن: روبات.

تبلیغات

واقع در دأجئون این کافه استخدام ربات کارکنان را که در خدمت و قهوه به مشتریان. این است که برای کمک به اجتماعی فاصله آن با استفاده از روبات ها به جای انسان را کاهش می دهد مقدار از انسان به انسان فعل و انفعالات است که به نوبه خود کمک می کند تا جلوگیری از گسترش ویروس.

کافه نیز طراحی شده است برای نگه داشتن جداول و جدا از یکدیگر را نه تنها کمک روبات ها هموار حرکت کافه بلکه برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله قوانین در میان مشتریان است. این ربات قادر به ساخت به عنوان بسیاری از 60 نوع مختلف از نوشیدنی برای مشتریان و همچنین دارای توانایی به نقشه از آن راه در کافه برای پیدا کردن بهترین راه برای دریافت در سراسر.

البته برخی ابراز نگرانی خود را در استفاده از روبات ها به این معنی است که وجود خواهد داشت کمتر شغل برای انسان آن را به عنوان اصل پر نقش است که بشر را در غیر این صورت بوده است.

در زمینه روبات. بیشتر بخوانید درباره کروناویروس و Covid-19. منبع: ایسنا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن