سطح هدفون 2 رسمی: در اینجا همه چیز شما نیاز به دانستن

مایکروسافت در نهایت نشان داد سطح هدفون 2. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد مایکروسافت جدیدترین

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

مایکروسافت در نهایت نشان داد سطح هدفون 2. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد مایکروسافت جدیدترین ANC هدفون

ما در ابتدا فکر می کردم که سطح هدفون 2 که در سطح (ahem) در مایکروسافت نیویورک رویداد سال گذشته است. اما آنها حتی نمی توان سرسری ظاهر.

معلوم است که مایکروسافت تا به حال شده است برگزاری این هدفون پشت تا به حال. سطح اصلی هدفون مناسب و معقول بودند و عاقبت به نظر می رسد برای بهبود وضعیت در چند زمینه. بیایید ببینید اگر مایکروسافت میخ فرمول این زمان ،

مرتبط: بهترین سر و صدا لغو هدفون

سطح هدفون 2 — تاریخ انتشار

در سطح آن رویداد مایکروسافت اعلام کرد که سطح هدفون 2 را در فروش در ایالات متحده و انگلستان در مارس 12.

سطح هدفون 2 — قیمت

مایکروسافت قیمت هدفون 2 قطره از اصلی است. سطح هدفون یک قیمت از $349.99 سطح هدفون 2 تنها هزینه $249. انگلستان قیمت اعلام شده است و آن را قرار می دهد و آنها را در £239.99 است که درست در وسط از انتظارات ما است.

سطح هدفون 2 — طراحی و امکانات

سطح اصلی هدفون بودند خاکستری. بسیار بسیار خاکستری و یا به عنوان مایکروسافت دوست دارد به آن تماس بگیرید, کلاسیک پلاتین.

خوشبختانه مایکروسافت شنیده های ما تماس و اضافه شدن رنگ های مختلف. که گزینه رنگ سیاه و سفید است.

آن را غیر منتظره عنوان یک نسخه سیاه و سفید خال خال شد در به بیرون درز ویدئوی تبلیغاتی از 2019. و ما گفته اند قبل از آن حتی می تواند بهتر از خاکستری و آن است. فقط یک کمی.

سطح هدفون بودند قوی جفت هدفون و انتظار می رود که سطح کیفیت ساخت به ادامه بیش از. مایکروسافت می گوید آنها طراحی شده اند به لغزش "به راحتی بیش از گوش خود را" با earcups در حال حاضر قادر به چرخش 180 درجه است. با توجه به چگونه راحت آنها در حال حاضر بودند بیشتر راحتی نمی خواهد بد.

مایکروسافت نیز اعلام کرده است که بهبود کیفیت صدا ما فرض از طریق ارتقاء به aptX/بلوتوث 5 از بلوتوث 4.2 . عمر باتری شده است افزایش از 15 ساعت به 20 ساعت با ANC ، قرار می دهد که آنها را در اطراف بوز NC 700 و Sennheiser Momentum بی سیم 3.

طراحی و نگاه یکسان باقی می ماند, با روتاری صفحة در earcups که کار بسیار خوبی در اصلی در حال حاضر در اینجا برای حجم و ANC تنظیم است. لغو سر و صدا را می توان از طریق سه سطح و با وجود 13 سطح از محیط کنترل سر و صدا.

در غیر این صورت انتظار می رود همان ویژگی های اصلی سطح هدفون, اگر چه ما در حال امیدوار است که کورتانا ادغام است که در واقع ساخته شده است در به جای خرابکاری اجرای اصلی است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن