Demon's Souls بازسازی خواهد reimagine FromSoftware محبوب کلاسیک بر PS5

شایعه به ماه پیش از آن احتمالی نشان می دهد demon's Souls بازسازی شده است تا در نهایت نشان داد به عنوان یک لانچ

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

شایعه به ماه پیش از آن احتمالی نشان می دهد demon's Souls بازسازی شده است تا در نهایت نشان داد به عنوان یک لانچ تایتل برای سونی نسل بعدی کنسول.

برای اولین بار منتشر شد به عنوان یک PS3 منحصر به فرد راه بازگشت در سال 2009 آن را یکی از Soulsborne عنوان که نیست به مخاطبان گسترده ای. آن را نیز ندارد سالخورده بسیار خوبی پس از یک بازسازی است مسلما راه مناسب برای مخاطبان جدید در نهایت به تجربه آن است.

اعلام شد با زرق و برق دار تریلر جدید که, ویژه, یاد, تصاویری از اصلی پیشرفته برای پلی استیشن 5 به احتمال زیاد در یک موتور جدید است که به مراتب بیشتر مانند Dark Souls 3 و Bloodborne از نظر مکانیکی سیالیت.

RPG پایه برای کل یک نوع پس از آن گریه شرم بسیاری از دست رفته در آن نسخه اصلی را تحت الشعاع قرار بود توسط Dark Souls. که همه تغییر بعد از این سال و امیدوارم بازسازی آدرس اصلی پیری معایب.

بازی اصلی توسعه FromSoftware است که مشغول کار بر روی Elden حلقه که ما شنیده ام چیزی در حدود بیش از یک سال در حال حاضر. طرفداران بدیهی است که هنوز هم کف از دهان در مورد امکان Bloodborne 2 اما به نظر می رسد که کشتی میره کرده است. حداقل برای زمان حال.

آخرین بازی Sekiro: سایه مرگ دو بار کاملا فوق العاده, کسب درآمد 4.5/5 ما در نقد و بررسی: "این یکی از بهترین بازی های ظهور در این سال اضافه کرد و در عین حال یکی دیگر از شاهکار به FromSoftware را توانمند کاتالوگ ترسناک و غیر قابل انعطاف تجربه است."

بازی های دیگر اعلام کرد به عنوان بخشی از سونی در آینده از بازی رویداد شامل Resident Evil 8, Pragmata, Oddworld Soulstorm و افق: ممنوع غرب است. آن را بسیار چشمگیر نشان می دهد سونی مشتاق به نمایش گذاشتن تمام بازی های آینده به آن کنسول جدید فراتر از نشان دادن جعبه خود را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن