توسط هاله بی نهایت باز است ؟

مایکروسافت در نهایت به ما یک نگاه دقیق در هاله نهایت به عنوان ما شاهد یک گیم پلی طولانی فیلم در ایکس باکس, باز

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

مایکروسافت در نهایت به ما یک نگاه دقیق در هاله نهایت به عنوان ما شاهد یک گیم پلی طولانی فیلم در ایکس باکس, بازی, ویترین.

هنوز هم وجود دارد بسیاری از سوالات بی جواب مانده بنابراین ما انجام بهترین های ما به حفاری کمی عمیق تر به پیدا کردن برخی از اطلاعات شما ممکن است از دست رفته به منظور پاسخ به برخی از سوالات سوزش.

توسط هاله بی نهایت باز است ؟

هاله بی نهایت به نظر می رسد به جهان باز قضاوت از گیم پلی جدید فیلم آن را به عنوان نشان داد بازیکن غواصی به گسترده نقشه راهنمای کارشناسی ارشد به هدف بعدی خود را.

اما این احتمال وجود دارد که این فقط یک hub جهان به جای یک نقشه عظیم مانند شما می خواهم پیدا کردن با Witcher یا کتیبه ها بزرگتر.

با ترکیب بزرگ hub جهان 343 می توانید اطمینان حاصل شود هر سطح به بازیکنان آزادی بیشتری در روش بازی و رویکرد در حالی که هنوز هم حفظ یک داستان قوی زاویه که مشترک با خطی بازی.

مرتبط با: Halo بی نهایت

مایکروسافت تایید کرد که بازی Halo بی نهایت است "بزرگتر از گذشته دو بازی در ترکیب' که به احتمال زیاد با توجه به این گسترده hub جهان است. با چنین زرق و برق دار, sci-fi تنظیمات آن را نیز به بازیکنان فرصتی برای کشف سیارات به جای اینکه به طور کامل متمرکز بر گانینگ دشمنان پایین.

گیم پلی نسخه ی نمایشی نیز نشان داد Master Chief با استفاده از زرادخانه از sci-fi سلاح و اسباب بازی از جمله دست و پنجه نرم قلاب است که اجازه خواهد داد که شما را به جلو و در نزدیکی اشیاء و سپس پرتاب آنها را در دشمنان. پلاسما سپر نیز باعث باز گشت به سرعت به استقرار و خیساندن تیراندازی – آن را فقط به عنوان سرد به عنوان آن را در Halo 3.

مرتبط با: ایکس باکس سری X

همچنین تصریح کرد که Halo بی نهایت خواهد رسید 'تعطیلات سال 2020' و قادر خواهد بود به بازی از طریق بازی با تصویب در روز راه اندازی.

مایکروسافت اعلام کرد دیگر بازی های جدید برای ایکس باکس سری X در طول بازی ایکس باکس, ویترین, از جمله Forza Motorsport 8, دولت از پوسیدگی 3 و یک نسخه جدید از Ori و اراده یافتیم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن