محققان سنگاپوری به نوبه خود به صدف و میوه پلاستیکی تعویض

پلاستیک به عنوان یکی از حداقل دوستدار محیط زیست مواد در اطراف. دلیل این است که آنها را برای همیشه قبل از آنها

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

پلاستیک به عنوان یکی از حداقل دوستدار محیط زیست مواد در اطراف. دلیل این است که آنها را برای همیشه قبل از آنها می تواند شکسته به طور طبیعی و با توجه به این که آنها به عنوان با دوام در مقایسه با سایر مواد مانند فلز آنها به راحتی و اغلب دور انداخته زمانی که آنها دیگر در استفاده از جعبه های پلاستیکی کیسه کاغذ بسته بندی و غیره.

تبلیغات

ما شده ایم از دیدن انواع تلاش ها و ابتکارات به منظور تلاش برای کاهش زباله های پلاستیکی پیدا کردن راه هایی برای شکستن آنها را سریع تر و یا پیدا کردن جایگزین. خبر خوب این است که بیش از در سنگاپور محققان شاغل در Nanyang Technological University (NTU) کشف کرده اند که ممکن است جایگزین پلاستیک است که با استفاده از دور انداخته صدف پوسته و میوه ها.

این مورد به عنوان محققان در تلاش برای ایجاد کيتين و مواد غذایی پرپشت کننده/تثبیت کننده و نیز با استفاده از ضد میکروبی در بسته بندی مواد غذایی. به گفته پروفسور ویلیام چن منجر پژوهشگر "مقدار زیادی از ضایعات میگو را برانگیخته صنعتی بهره آن را به عنوان یک منبع فراوان از کيتين. اما یک مشکل وجود دارد در روش استخراج است که هر دو غیر قابل تحمل و مضر برای محیط زیست است."

"ما روش جدید طول می کشد سخت پوستان زباله و ضایعات میوه دور ریخته میشود و با استفاده از فرآیندهای تخمیر طبیعی برای استخراج کیتین. این است که نه تنها مقرون به صرفه اما همچنین سازگار با محیط زیست دوستانه و پایدار و کمک به کاهش زباله." در علاوه بر این به طور بالقوه ایجاد یک جایگزین برای پلاستیک محققان دریافتند که کيتين زمانی که تحت بیشتر از مراحل تخمیر نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک تقویت کننده رشد در گیاه, کود, و همچنین به عنوان یک داروی کنترل سیستم تحویل در درمان های دارویی است.

در زمینه سبز. بیشتر بخوانید درباره علم است. منبع: دریا.mashable



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن