ربات ها به زودی می تواند کمک به جراحان با بخیه زدن روند

ما شاهد بوده ام که چگونه هوش مصنوعی استفاده شده است و نه گسترده ای در صنعت پزشکی که در آن هوش مصنوعی آموزش داد

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

ما شاهد بوده ام که چگونه هوش مصنوعی استفاده شده است و نه گسترده ای در صنعت پزشکی که در آن هوش مصنوعی آموزش داده شده است به نقطه برخی از چیزهایی که یک پزشک ممکن است از دست رفته. دلیل این است که به عنوان انسان وجود دارد بسیاری از چیزهایی که می تواند بر قضاوت ما مثل اینکه خسته بودن تاکید کرد و غیره.

تبلیغات

این می شود به خصوص مهم تر در طول عمل جراحی که در آن روش های خاص می تواند اجرا برای ساعت است و می تواند ترک جراحان خسته. اما به لطف تلاش های پژوهشگران به نظر می رسد که در آینده روبات ها می تواند بیش خاصی بیشتر دنیوی (اما هنوز هم بحرانی) نقش عمل جراحی مانند دوخت یک بیمار پس از عمل.

این همکاری بین اینتل و دانشگاه برکلی کالیفرنیا که در آن محققان به توسعه هوش مصنوعی یادگیری عمیق سیستم لقب Motion2Vec است که می آموزد چگونه یک ربات به بخیه. این است که با تغذیه, هوش مصنوعی در دسترس عموم فیلم های جراحی که در آن پس از آن تلاش می کند برای شکستن حرکات جراحان مانند که در آن برای قرار دادن سوزن استخراج و دست کردن.

صحبت کردن با Engadget, رهبری محقق دکتر آجی Tanwani گفت: "در بسیاری از درخواست تجدید نظر در آموزش از visual مشاهدات سنتی در مقایسه با رابط برای یادگیری در یک استاتیک راه یا یادگیری از [تقلید] مدار به دلیل مقدار زیادی از محتوای اطلاعات موجود در فیلم های موجود."

تا کنون بر اساس اولیه آزمون, ربات است که قادر به انجام یک بخیه با 85.5% تقسیم بندی دقت با میانگین 0.94 سانتی متر خطا در هدف گیری دقت و صحت. آن را احتمالا خواهد بود سال قبل از ما روبات ها بیش از بخیه نقش در اتاق عمل, اما در حال حاضر آن را قطعا به نظر می رسد امیدوار کننده است.

در زمینه پزشکی >روبات. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی) و سلامت. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن