بررسی سامسونگ Galaxy S20 تاکتیکی نسخه

اگر یک مشکل وجود دارد با امروز گل سرسبد گوشی های هوشمند است که آنها نه تنها فوق العاده گران قیمت اما بسیار شکن

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399
اگر یک مشکل وجود دارد با امروز گل سرسبد گوشی های هوشمند است که آنها نه تنها فوق العاده گران قیمت اما بسیار شکننده است بیش از حد. دلیل این است که این گوشی ها اکثرا طراحی شده به نگاه خوب و نه لزوما ناهموار است. اما به نظر می رسد که سامسونگ فکر می کند آنها می توانند هر دو با ایجاد Samsung Galaxy S20 تاکتیکی Edition.
تبلیغات

متاسفانه این دستگاه است که بسیاری از ما احتمالا قادر نخواهد بود به آن را به عنوان طراحی شده برای استفاده در ارتش و دولت. به گفته سامسونگ "با شدت سفارشی نرم افزار و مجموعه ای از ویژگی های گلکسی S20 TE می تواند یکپارچه با طیف وسیعی از لوازم جانبی موجود و پشتیبانی از الزامات تاکتیکی و طبقه بندی برنامه های کاربردی به خصوص کسانی که طراحی شده برای کمک به اپراتورهای حرکت پیچیده زمین گسترده فواصل و پتانسیل از دست دادن ارتباط با فرماندهی واحد است."

کهکشان S20 تاکتیکی چاپ خواهد شد بیشتر یا کمتر همان طور منظم کهکشان S20 با برخی از اضافی ارتقاء به آن را بیشتر ناهموار برای زمینه استفاده کنید. آن را نیز همراه با DualDAR معماری که در واقع دو برابر کردن بر روی داده های رمزگذاری به طوری که می توان آن را به صورت امن ارسال و دریافت اطلاعات حساس است.

واضح است که سامسونگ امیدوار است برای دریافت بیشتر از فن آوری خود را به طیف وسیع تری از کاربران نه تنها مصرف کنندگان متوسط و این برای تلفن های موبایل مانند یک گام در این جهت است. این شرکت انتظار دارد که کهکشان S20 تاکتیکی نسخه در دسترس خواهد بود در سه ماهه سوم از سال 2020 است.

در زمینه تلفن های همراه >نظامی. بیشتر بخوانید درباره کهکشان S20 و سامسونگ. منبع: اخبار.سامسونگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن