آموزش ساخت بک لینک موثر در سئو و رتبه سایت

در مورد کلماتی که کاربران برای پیدا کردن صفحات خود تایپ کرده و آن کلمات را در سایت خود قرار دهید ، فکر کنید. ر

توسط POSHTIBANNEWS در 2 شهریور 1400

در مورد کلماتی که کاربران برای پیدا کردن صفحات خود تایپ کرده و آن کلمات را در سایت خود قرار دهید ، فکر کنید. راهاندازی یک PBN قوی یا دنبال کردن استراتژیهای سئو کلاه سفید؟ مجموعه فعالیتهایی که در مسیر رضایت کاربر و بهبود رتبه سایت هستند را اصطلاحا سئو کلاه سفید مینامیم که در مجموعهای از مقالات به معرفی مهمترین تکنیکهای آن پرداختهایم. با استفاده از رپورتاژ آگهی در واقع به دو هدف رسیده اید ، هم کسب و کار خود را در یک سایت معتبر و پربازدید معرفی کرده اید و هم بک لینکی که از این طریق دریافت کرده اید برای رتبه سایت شما در گوگل مفید خواهد بود. برای پاسخ دادن به این سوال ها ابتدا بهتر است که با رپورتاژ آگهی و بک لینک بیشتر آشنا شویم. بیایید نگاهی روی انواع مختلف بک لینک داشته باشیم تا شما با انواع مختلف آن ها آشنا شوید. به این نکته توجه داشته باشید گوگل تنها به بک لینک هایی اهمیت خواهد داد که به صورت عادی و طبیعی توسط کاربران در سایت های مختلف منتشر می شود و به صورت کاملاً هوشمند سایت هایی که اقدام به خرید بک لینک کرده اند را تشخیص می دهد و این نوع بک لینک های خریداری شده را در رتبه بندی خود تأثیر نخواهد داد.

در افزایش یا کاهش این فاکتور دخالت دارند. البته در این که دیگر پیج رنک اهمیتی ندارد شکی نیست٬ اما همچنان یک سیگنال نسبتا تایید شده در افزایش تاثیر لینک هاست. هر دو این روش ها باعث افزایش بازدید و تعداد لینک های وارد شده به سایت شما می شوند. درست است که لینکهای شبکه های اجتماعی نوفالو هستند اما تاثیر گذاری بسیار بالایی در برندینگ و افزایش رتبه وبسایت شما دارند. توجه نمایید استفاده از این نوع بک لینک ها ممکن است باعث شود که گوگل سایت شما را جریمه نمایند و حتی آن را از فهرست چند سایت اول، حذف نماید پس سعی نمایید که از بک لینک های مناسبی برای بهبود رتبه سایت خودتان استفاده کنید. هدف از این الگوریتم حذف سایت هایی که از روش های ایجاد لینک استفاده می کنند از نتایج گوگل است. به زبان ساده٬ بک لینک هایی که به صورت طبیعی توسط نویسنده یا مدیر سایت به سایت شما با یک متن و عبارت مرتبط به سایت شما ایجاد شده باشند بک لینک خوب نامیده میشود. Anchor معنی لنگر را میدهد، در اصطلاح Anchor Text عبارت از متنی نامی میباشد که پیوندی به آن لینک میشود گوگل و تعداد دیگری از موتورهای جستجو، صفحات وب سایت ها را تحت تاثیر مستقیم متن پیوندی یا (Anchor Text ) به آن صفحات در نتایج جستجو نمایش می دهد.

هر وب سایتی که این استانداردها را بهتر رعایت کند در جایگاه بالاتری در موتورهای جستجوگر قرار می گیرد و رعایت این استانداردها برای موتورهای جستجوگر بسیار اهمیت دارد. تا این جای کار ما سعی کردیم در رابطه با انواع مختلف بک لینک ها اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید هنگام خرید بک لینک از تسمینو و سایت های دیگر بتوانید با دیدی بازتر اقدام به خرید انواع مختلف بک لینک ها بکنید. زیرا ساده و قابل فهم هستند و در قالب یک تصویر به راحتی می توانند حجم زیادی از اطلاعات و اهداف را منتقل کنند. این کار لزوما به معنای یک تحقیق بزرگ و یک بار بزرگ برای شما نیست، بلکه میتوانید این کار را با نظرسنجیها و جمعآوری اطلاعات دقیق نیز انجام دهید. بک لینک ها نیز درست مانند سایر مواردی که در سئو تاثیرگذار می باشند دارای انواع بسیار مختلف و متفاوتی می باشد که ما در ادامه قصد داریم که در رابطه با انواع آن ها نیز برای شما صحبت نماییم تا شما هنگام خرید بک لینک از تسمینو هیچ گونه سوال و یا ابهامی در این زمینه نداشته باشید.

اما تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک زمانی مشخص می شود که شما ابتدا استراتژی تبلیغاتی خود را مشخص کرده باشید. در واقع تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک به زمان و بودجه شما بستگی دارد. اگر بودجه مالی مناسبی دارید پیشنهاد می شود که از روش های تبلیغات رپورتاژ آگهی و تولید محتوای مناسب (که منجر به دریافت بک لینک به صورت طبیعی خواهد شد) در کنار هم استفاده کنید. هر کدام از استراتژی های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی و تولید محتوا برای کسب بک لینک دارای ویژگی های مثبت زیادی است و این به شما بستگی دارد که بخواهید از کدام ویژگی ها بیشتر استفاده کنید. توجه داشته باشید که این روش، یکی از روشهای مناسب برای ایجاد تنوع لینک محسوب شده و اغلب وبسایت ها با قابلیت عضویت کاربران مانند انجمنهای گفتگو و … به این نکته توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها کاهش می دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن