فایرفاکس در حال حاضر هشدار می دهند کاربران به بیرون درز کرده و مورد استفاده مجدد کلمه عبور

در حالت ایده آل شما می خواهید برای ایجاد و استفاده های مختلف و پیچیده و رمز عبور برای هر یک از حساب شما اما نه

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

در حالت ایده آل شما می خواهید برای ایجاد و استفاده های مختلف و پیچیده و رمز عبور برای هر یک از حساب شما اما نه همیشه عملی که می توان آن را دشوار است به یاد داشته باشید. این است که چرا آن را تعجب آور نیست که بسیاری از مردم تمایل به استفاده از کلمات عبور که بیش از حد ساده و یا استفاده مجدد از رمزهای عبور در سراسر چندین حساب.

تبلیغات

برای کمک به جلوگیری از که از اتفاق می افتد موزیلا به تازگی منتشر شده آخرین به روز رسانی خود را برای مرورگر فایرفاکس است که در آن از آن خواهد آمد با بهبود ویژگی های امنیتی. این شامل توانایی برای تشخیص زمانی که یک رمز عبور استفاده می کنید ممکن است بخشی از نشت و یا اگر شما با استفاده از یک رمز عبور است که یکسان به نقض.

برای مثال اگر شما با استفاده از "123456" به عنوان رمز عبور خود را (و ما به امید شما) و رمز عبور که بخشی از نقض یک وب سایت که در آن شخص دیگری است که با استفاده از همان رمز عبور آن را به شما اجازه می دانم. دلیل این است که ممکن است آن را آسان تر برای کشف کردن کسی نام کاربری که گاهی اوقات می تواند به عنوان ساده به عنوان آدرس ایمیل خود را از رمز عبور خود را.

موزیلا اطمینان داد که کاربران فایرفاکس در واقع نمی خواهد می دانم که رمز عبور خود را, اما به سادگی شما را چک کلمات عبور رمز شده در برابر یک پایگاه داده از شناخته شده نقض وب سایت و حساب. که می شود گفت در حالی که این یک خوش آمدید, ویژگی, شما همیشه می توانید ایجاد کلمات عبور قوی و مدیریت آنها را با استفاده از یک برنامه مدیریت رمز عبور و شما می توانید از راهنمای ما در مورد چگونه به انجام این کار.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره فایرفاکس, موزیلا و امنیتی است. منبع: blog.mozilla.org



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن