چگونه برای همگام سازی لیست پخش Spotify در: ایجاد لیست پخش مشترک و جریان موسیقی با هم

این که آیا شما در حال پرتاب یک حزب معرفی آهنگ را به دوستان و یا به دنبال چیزی جدید برای گوش دادن به تنهایی Spo

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

این که آیا شما در حال پرتاب یک حزب معرفی آهنگ را به دوستان و یا به دنبال چیزی جدید برای گوش دادن به تنهایی Spotify در است یک راه عالی برای معاشرت. در اینجا چگونه برای همگام سازی لیست پخش Spotify در.

ویژگی های مانند جلسات گروه و مشارکتی لیست پخش به شما اجازه دعوت دیگران به صف تا موسیقی, مطمئن شوید که هر کس می شود برای شنیدن آهنگ های خود را به عنوان به خوبی به عنوان چیزی کمی جدید است. در اینجا برخی از راه برای نگه داشتن Spotify اجتماعی هم در برنامه و هم در خارج از آن.

چگونه برای همگام سازی لیست پخش Spotify در

همگام سازی لیست پخش Spotify در جلسات گروه

جلسات گروه یک Spotify در حق بیمه از ویژگی های است که به نظر می رسد ساخته شده برای کسانی که در اجتماعات بزرگ که در آن درخواست حفظ نورد در. این ابزار اجازه می دهد تا شما را به همگام گوش دادن خود را با دیگر کاربران در این نزدیکی هست با اسکن کردن یک بارکد منحصر به فرد. از آنجا, شما می توانید کنترل را به لیست پخش اضافه کردن آهنگ های جدید به صف و با فشار دادن دکمه مکث و عقب زمانی که جلسه رهبر نیست با توجه به تلفن خود را. این نمی خواهد پایان جلسه رهبر موجود صف بنابراین شما به راحتی می توانید پیوستن به یک گروه جلسه بدون هیچ گونه نگرانی در مورد از دست دادن هر چیزی در حال حاضر در صف.

در حالی که اتصال از طریق یک کد به معنی شما می تواند feasibly کمک به صف از دور کمی وجود دارد دلیلی برای انجام این کار به عنوان موسیقی تنها بازی از یک گوشی به لپ تاپ یا سخنران در یک زمان. این ویژگی است که کمتر به صورت از راه دور شنوندگان و بهتر مناسب برای خانه احزاب و تجمعات خانواده. آن را نیز یک راه عالی برای دریافت برخی از موسیقی در بخش های عمومی خود را در خانه مانند اتاق نشیمن یا آشپزخانه شما آپارمتانی و خانواده شده اند chiming با درخواست.

چگونه برای ایجاد یک جلسه در Spotify:

  • باز Spotify
  • شیر آیکون تنظیمات
  • را ضربه بزنید 'دستگاه'
  • شیر اتصال به یک دستگاه' (اندروید) یا " دستگاه های منو (iOS)
  • سهم خود را با دوستان به راه اندازی یک جلسه گروه یا شیر 'اسکن برای پیوستن به اسکن شخص دیگری کد و پیوستن به یک جلسه موجود

اگر شما لازم نیست که Spotify در حق بیمه Festify ارائه می دهد بسیار شبیه به یک تابع. این برنامه شخص ثالث نه تنها اجازه می دهد تا دیگر شنوندگان کمک آهنگ ها بلکه دعوت آنها را به رای دادن هر یک از دیگر آهنگ های در حال حرکت آنها بالاتر در صف و معرفی جنبه رقابتی به تجربه اجتماعی است.

ما به عنوان خوانده شده بررسی از Spotify در

ایجاد لیست پخش مشترک

مشارکتی لیست پخش است یکی دیگر از ساخته شده است در Spotify از ویژگی های است که اجازه می دهد تا شما را به کار با دوستان برای طراحی یک لیست پخش شما می توانید تمام به توافق برسند. نه تنها مشارکتی در لیست پخش ایده آل برای شاخص حزب مخلوط در پیشبرد اما آنها همچنین یک راه عالی برای به اشتراک گذاری توصیه های از راه دور. دلیل این است که بر خلاف گروه جلسات مشترک لیست پخش قادر به بازی در دستگاه های متعدد در یک زمان.

متاسفانه این همچنین بدان معنی است شما می توانید همگام سازی موسیقی به بازی در سراسر دستگاه های متعدد در همان زمان بنابراین شما لزوما قادر به بحث در مورد آهنگ به عنوان آنها بازی کند. جنبه مثبت این است که شما می توانید گوش دادن به آهنگ سرعت خود را ضربه مکث زمانی که شما می خواهید را به یک استراحت و جست و خیز به آهنگ های شما نیستند را به عنوان مشتاق به گوش دادن به.

چگونه برای ایجاد یک لیست پخش مشترک در Spotify:

  • باز Spotify
  • را ضربه بزنید 'کتابخانه'
  • باز کردن و یا ایجاد یک لیست پخش
  • را ضربه بزنید آیکون سه نقطه
  • را انتخاب کنید 'را مشارکتی'
  • را ضربه بزنید آیکون سه نقطه
  • را ضربه بزنید 'به اشتراک بگذارید'

مرتبط: بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

همگام سازی لیست پخش Spotify در اختلاف

فقط چون Spotify ندارد گزینه ای برای همگام سازی موسیقی در سراسر دستگاه های از راه دور این بدان معنا نیست که آن را امکان پذیر نمی باشد. اختلاف در واقع دارای یک ویژگی است که شما اجازه می دهد خود را همگام Spotify گوش دادن از طریق محبوب ترین نرم افزار پیام. هنگامی که خود را در اختلاف و Spotify در حساب متصل خود اختلاف دوستان قادر خواهد بود برای دیدن آنچه که شما در حال گوش دادن به در Spotify در و گوش همراه با شما.

در حالی که این مهم است که توجه داشته باشید که این ویژگی امکان پذیر نیست در حالی که چت صوتی آن است که یک انتخاب بزرگ است اگر شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن آهنگ ها اما نه به این ایده از اجازه دادن به دوستان خود کمک به لیست پخش شما ساخت virtual DJ – اگر شما به طور بالقوه می تواند به درخواست از طریق نرم افزار پیام.

نحوه اتصال حساب Spotify در خود با اختلاف:

  • باز اختلاف دسکتاپ, نرم افزار
  • کلیک کنید 'اتصالات'
  • کلیک کنید 'Spotify'
  • ورود به Spotify در و کلیک کنید 'خوب'

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن