حقایق ناشناخته درباره استخر پیش ساخته شناخته شده است

استخری که نه تنها به عنوان تفریحات آبی بلکه می تواند برای صنعت پرورش ماهی و همچنین کشاورزی بسیار کاربردی باشد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استخری که نه تنها به عنوان تفریحات آبی بلکه می تواند برای صنعت پرورش ماهی و همچنین کشاورزی بسیار کاربردی باشد و همچنین لازم به ذکر است همراه با این محصول یک سری وسایل جانبی درون بسته بندی آن قرار داشته که برای استفاده بسیار مفید و کارامد هستند. در صورتی که قصد ساخت استخر بتنی و یا چوبی برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی داشته باشید هزینه بسیار بالایی برای شما خواهد داشت به همین منظور استخر پیش ساخته تولید و به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روکار بلکه امکان نصب توکار را نیز خواهند داشت تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز مورد استفاده قرار گیرند. چنین مکانی نه تنها باعث گرم شدن آب خواهد شد بلکه تعداد برگ ها و شاخه هایی که داخل استخر می ریزد نیز کاهش می یابد. در صورت نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته از سوی نمایندگی اینتکس این محصولات شامل ضمانت و خدمات پس از فروش نیز خواهند شد تا بیش از پیش با خیالی آسوده و راحت اقدام به خرید استخر پیش ساخته و پرتابل کنید.

پس اگر قصد دارید در روز های گرم تابستان یا بعد از یک روز سخت کاری با خانواده خود یک تفریح عالی را سپری کنید همین الان از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به خرید این استخر کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. آبی سازه دارای بیش از 5 دهه تجربه در ساخت سازه های آبی پیش ساخته می باشد. استخرهای پیش ساخته دارای پایههای شکنندهای میباشند که ممکن است در اثر شیب زیاد زمین، فشار آب درون استخر به یک طرف هدایت شده و موجب شکستگی پایههای استخر شود. در محلهایی مانند زیر پلهها و یا زیر لبه ها که به صورت کنسول و یا شیب معکوس میباشد، تا حد امکان با مخلوط شن و ماسه و سیمان پر شده و فشرده شود و برای پرکردن نهایی مکانهای فوق مطابق روش تزریق که در ادامه توضیح داده میشود عمل میگردد. برای احداث استخر پیش ساخته شرکت اینتکس خود در هر نقطه ای از کشور عمل راه اندازی را در کوتاه ترین زمان با اطمینان بالا انجام داده و در صورت تماس با این شرکت عمل جمع کردن و شستشوی استخر را نیز انجام خواهند داد. با احداث نرده ای پوشیده یا با کاشتن یک ردیف درختچه یا بوته های شمشاد مخصوص این کار، یک بادگیر زیبا ایجاد کنید و از این مشکلات جلوگیری کنید.

لایه آخر در استخر های فایبرگلاس یک ژل گوت بسیار مستحکم است که استخر را در برابر عوامل گوناگون مکانیکی محافظت می کند.به دلیل مقاومت زیاد استخر های فایبرگلاس شما از تعمیرات و هزینه های بسیار بالای استخر های بتنی کاملا بی نیاز می شوید. مدت زمان نصب و راه اندازی استخرهای فایبرگلاس در مقایسه با استخرها بتنی کمتر است به صورت تقریبی بین چهار تا هفت روز کاری برای راه اندازی آنها زمان لازم است. در این مطلب می خواهیم به مزایای این استخر پیش ساخته کامپوزیتی که شرکت مدرن استخر برای اولین بار در ایران توانسته موفق به ساخت این استخرها شود، بپردازیم. اکنون به معرفی مشخصات مدلهای استخر فایبرگلاس، تولید شده توسط مدرن استخر می پردازیم. کف استخر فایبرگلاس، باید به اندازه حداقل 20 سانتیمتر بتن مگر شود. استخر پیش ساخته فایبرگلاس، جکوزی فایبرگلاس، استخر روی پشت بام، استخر پرورش ماهی و … استفاده نمود. استخر پیش ساخته در چند نوع خانواده از نظر نوع ساخت تولید شده اند که عبارتند از: استخر فریمی مستطیلی فایبرگلاس، استخر مستطیلی برزنتی، استخر فریمی گرد (که خود به انواع فایبرگلاس و همچنین طرح چوب نیز تقسیم بندی می شوند)، استخر ایزی ست معمولی، استخر ایزی ست فریم دار (اوال فریم) و استخر پیش ساخته کودک.

 Th is data was g​en​erated  by G SA Content Ge nerato r  DEMO.

برای مشاهده قیمت هر نوع استخر فایبرگلاس و مشاهده جزئیات استخر، بر روی محصول کلیک کنید و میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید استخر فایبرگلاس با کارشناسان فروش آکام استخر در تماس باشید. 1. دستگاه اسکيمر جهت جمع آوری اجسام شناور در سطح آب. همانطور که قابل مشاهده است، فیلتر و پمپ تصفیه آب نیز در بسته بندی کالا موجود بوده و جهت تصفیه آب می توانید به خوبی از آن بهره مند شوید. از جمله مزایای استفاده از ماده فایبرگلاس این است که این نوع استخر در برابر مواد شیمیایی، تغییرات دمایی محیط و نیز اشعههای uv مقاومت بالایی داشته باشد.شرکت سوییم پلاس به دلیل اینکه مقاومت استخرهای خود را افزایش دهند، سطح درونی استخر را با فایبرگلاس یا چند لایه ژلکوت پوشش میدهد. این استخر پیش ساخته شده از جنس فایبرگلاس و الیاف شمعی برزنتی بوده و از فریم های آلومینیومی ضد زنگ و مستحکم برخوردار می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن