گوگل سیستم عامل پوشیدن است گرفتن یک facelift در نبرد با دیده بان اپل, سازمان دیده بان کهکشان

با دیده بان اپل و سامسونگ کهکشان دیده بان محدوده ادامه از قدرت به قدرت به قدرت, پلت فرم WearOS گوگل شروع به اح

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

با دیده بان اپل و سامسونگ کهکشان دیده بان محدوده ادامه از قدرت به قدرت به قدرت, پلت فرم WearOS گوگل شروع به احساس کمی فراموش شده در دنیای smartwatch.

با این حال ، به روز رسانی بعدی گوگل برخی از بهبود است که نشان می دهد آن را به طور کامل رها نشده است سیستم عامل است که قدرت ساعت های محبوب از انگاره های فسیل و Mobvoi 's TicWatch محدوده به ارمغان بیاورد.

در یک پیام ارسال شده در وبلاگ توسعه دهندگان آندروید، گوگل می گوید بیش از به روز رسانی هوا در پاییز کاهش خواهد یافت، که راه اندازی برنامه را افزایش خواهد داد تا 20٪ به لطف برخی از بهبود پردازنده. شرکت همچنین وعده تایمرهای شستن دست جدید و یک برنامه آب و هوایی جدید، در میان دیگر ویژگی های جدید است.

در یک وبلاگ، مدیران محصولات سیستم عامل بپوشید نوشته اند: «پوشیدنی ها اطلاعات مهم را در یک نگاه به نمایش می گذاشتند. برخی از ویژگی های استفاده شده از سیستم عامل پوشیدن توسط گوگل تایمر دست و ردیابی متریک تناسب اندام هستند. در پاسخ به COVID-19، ما یک تایمر شستشوی دست ساخته بودیم که به کاربران کمک می کند تا بهداشت خوبی را تمرین کنند.

مرتبط با : بهترین ساعت هوشمند 2020

و در آخر امسال، شما تجربه آب و هوای جدید زیبایی را برای Wear OS توسط گوگل خواهید دید. هدف آن آسان تر به خواندن در حالی که در حال رفتن، با تجزیه ساعتی از آب و هوای امروز برای کمک به شما برنامه ریزی پیش رو و ارائه اطلاعات در مورد هشدار آب و هوا مهم در منطقه شما."

به نظر می رسه تا سال 2021 اینطوری هیچ تعمیرات اساسی بزرگی اینجا انجام نمیشه

گوگل همچنین می گوید به روز رسانی پشتیبانی از نام تجاری جدید 4100 و 4100 + پلت فرم ، که وعده می دهد به سوپر شارژ آینده پوشیدن دستگاه های سیستم عامل به سرعت بهتر با رقابت را به ارمغان بیاورد. حتی برخی از نام تجاری جدید پوشیدن سیستم عامل ساعت در حال حاضر در حال اجرا بر روی سیلیکون سال, بنابراین پلت فرم جدید خواهد شد افزایش خوبی برای پلت فرم و تولید کنندگان حمایت از آن.

شما هنوز طرفدار سکوی سیستم عامل پوشیدن هستید؟ گوگل به اندازه کافی کار می کند تا با اپل و سامسونگ هم گام باشد؟ به ما @trustedreviews توییتر خبر دهید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن