با استفاده از این ترفند ساده برای به حداکثر رساندن خود را کارت اعتباری پاداش

آیا شما تا به حال به فکر می کنم برای یک لحظه برای پیدا کردن مناسب کارت اعتباری در کیف پول خود را به پرداخت هزی

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

آیا شما تا به حال به فکر می کنم برای یک لحظه برای پیدا کردن مناسب کارت اعتباری در کیف پول خود را به پرداخت هزینه برای خرید ؟

این یک سوال مهم از خودتان بپرسید چرا یک ضربه تند وشدید زدن با اشتباه کارت اعتباری می تواند به شما هزینه برخی از پاداش های ارزشمند.

پول متخصص کلارک هوارد آموخته یک ترفند ساده از یک تصادفی خریدار خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که شما همیشه می توانید از حداکثر منافع از کارت اعتباری خود را پاداش.

سعی کنید این ترفند ساده برای دریافت بیشتر از شما پاداش کارت اعتباری

کلارک می گوید: او در چیدن چند چیز در محلی Costco زمانی که او زده گفتگو با یک خریدار.

این مرد توضیح داد که او تا به حال یک برچسب روش که اولویت بندی کارت های اعتباری خود را نشان داد و کلارک مختلف آنهایی که او استفاده می شود در فروشگاه های مربوطه.

"این مرد گذاشته تمام کارت های اعتباری" کلارک می گوید: "و او برچسب بر روی کارت و او گفت:" من با استفاده از این یکی در اینجا این یکی در اینجا این یکی در اینجا" با اشاره به مکان هایی مانند سوپر مارکت ها و رستوران ها و ایستگاه های گاز.

به همین دلیل تعریف کارت های اعتباری خود را یک ایده خوب است چرا که آن را آسان برای فراموش کردن که کارت برای استفاده در همه جا شما فروشگاه.

"این سخت است برای ارتکاب به حافظه 'سلام زمانی که من اینجا هستم این یکی استفاده کنید زمانی که من وجود دارد که یکی استفاده کنید یا وقتی که من خرید این نوع از چیزی که استفاده از این کارت دیگر," او می گوید.

برای مثال کلارک با استفاده از باشگاه سام مسترکارت در حالی که پر کردن در پمپ (هر زمان که او را در رانندگی وسیله نقلیه الکتریکی) به دلیل ارائه کارت از 5 ٪ پشت نقدی در اکثر خرید گاز است که بیش از 4 ٪ پشت نقدی در گاز که Costco در هر نقطه ویزا کارت سیتی ارائه می دهد.

با برچسب کارت های اعتباری خود را, شما به راحتی می توانید ضربه تند وشدید زدن سمت راست کارت برای دریافت کامل پول نقد برای هر خرید.

تبلیغات

به یاد داشته باشید: به روز رسانی خود را Labels

کلارک می گوید: اگر شما انتخاب می کنید به برچسب کارت اعتباری خود را با برچسب, مطمئن شوید که شما به روز رسانی آنها را به صورت دوره ای به دلیل برخی از شرکت های کارت اعتباری چرخش پاداش و یا سوئیچ تبلیغات هر سه ماه یا بیشتر.

"این سخت است به یاد داشته باشید آنچه در آن چرخش هستند" کلارک می گوید. "بنابراین اگر شما فقط با قرار دادن یک برچسب بر روی کارت خود را هر 90 روز, شما می دانید, 'OK آنها پرداخت 6 درصد در سوپر مارکت ها در حال حاضر و یا آنها پرداخت 5% در فروشگاه های مواد مخدر و یا هر چه, بنابراین اگر شما یک برچسب شما در حال رفتن به یاد داشته باشید کسانی که همه چیز."

فکر نهایی

برچسب کارت های اعتباری خود را است یک راه عالی برای کمک به شما دریافت بیشتر از پاداش خود را ارائه می دهد. اما اگر ایده با نگه داشتن چرخش قدرت پردازش بیش از حد برای شما به دنبال یکی از کلارک راهنمایی در چسبیده با یک روش ساده نقدی پشت کارت های اعتباری.

"توصیه من این است که برای تبدیل به 2% تخفیف نقدی کارت — پی پال کارت سیتی دو کارت نقدی یا یکی از کارت های وفاداری. دو درصد بسیار سخت است به ضرب و شتم" کلارک می گوید.

اگر شما به دنبال دیگر پاداش کارت های اعتباری برای اضافه کردن به کیف پول خود را در اینجا تیم کلارک میدارد.

بیشتر اطلاعات کارت اعتباری از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن