Grand Theft Auto VI می تواند دیدن یک 2023 انتشار

با میزان موفقیت راک استار تا به حال با GTA 5 را حس می کند که آنها می خواهم به در نهایت به دنبال آن با GTA 6. ا

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

با میزان موفقیت راک استار تا به حال با GTA 5 را حس می کند که آنها می خواهم به در نهایت به دنبال آن با GTA 6. اما این سوال مطرح است که دقیقا خواهد GTA 6 منتشر می شود? خبر خوب این است که ما ممکن است در حال حاضر ممکن است تاریخ به نگاه به جلو به آن است در سال 2023 (که خطوط تا با آنچه که ما قبلا شنیده).

تبلیغات

با توجه به Take-دو (Rockstar در شرکت مادر) 10-K در ثانیه تشکیل پرونده به نظر می رسد که این شرکت در حال برنامه ریزی در هزینه های 89 میلیون دلار در بازاریابی طی یک دوره 12 ماهه منتهی به 31 مارس 2024. این است که مقدار زیادی از پول برای خرج کردن در بازار و ذکر شده است که این دو برابر مقدار که آنها صرف کرده اند در مقایسه با دیگر مالی سال

دلیل این کار این است که حداقل با توجه به تحلیلگر جف کوهن از سرمایه گذاری شرکت استفنز است به دلیل GTA 6. بدون شک زمانی که GTA 6 اعلام شده است و, منتشر شد, نگاهی به دو می خواهید برای قرار دادن کلمه را به عنوان آنجا که ممکن است و به عنوان مثل یک بزرگتر بودجه بازاریابی ممکن است مورد نیاز است.

البته این صرفا حدس و گمان در این نقطه در زمان است اما با توجه به اینکه GTA 5 ساخته شده این شرکت بیش از یک میلیارد دلار است و هنوز هم raking در پول با تشکر از GTA آنلاین ما در حال تعجب است که Take-Two می خواهد به اطمینان حاصل شود که جانشین آن خواهد شد یک موفقیت فوق العاده نیز هست. اما 2023 تاریخ بدان معنی است که ما باید حداقل 3 ماه صبر کنید بنابراین تا آن زمان نمی نفس خود را نگه دارید.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Grand Theft Auto و راک استار بشم. منبع: venturebeat



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن