FIFA 21 vs PES 2021: که بهترین فوتبال سیم کارته ؟

سالانه حماسه مبارزه بین FIFA و Pro Evolution Soccer قرار است به زودی به زودی دوباره – اما که فوتبال سیم خواهد

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

سالانه حماسه مبارزه بین FIFA و Pro Evolution Soccer قرار است به زودی به زودی دوباره – اما که فوتبال سیم خواهد سلطنت عالی? ما گردآوری تمام اطلاعات مهم و آخرین شایعات برای کمک به شما در انتخاب آگاهانه. پس چه کسی برنده ما در مرحله نهایی مسابقات فیفا 21 vs PES 2021?

وجود پیچ و تاب غیر معمول برای این سال را فوتبال-سیم دوئل. FIFA طرفداران این گزارش تهدید به تحریم حق رای دادن پس Konami محبوب اعلام کرد که PES 2021 خواهد شد و اساسا رسیدن به عنوان بزرگ 'فصل update' در قیمت ارزان تربه جای سنتی کامل عاقبت.

FIFA 21 vs PES 2021 گرافیک – کدام یک به نظر می رسد بهترین است ؟

PES 2021 آشکار تریلر (در زیر) نشان می دهد که گرافیک بازی را از طریق برخی از کلاسیک لحظات. امثال لیونل مسی, کریستیانو رونالدو و دیوید بکهام و اولیور خان همه از ویژگی های بزرگ لحظه های گذشته و حال است.

اما واقعیت این است که PES 2021 است که اساسا یک به روز رسانی به جای یک بازی کامل به این معنی است که فیفا 21 را یک فرصت برای به دست گرفتن رهبری – حداقل زمانی که آن را می آید به گرافیک و عملکرد بصری. اما EA فرصت ؟

مرتبط با: همه چیز ما در مورد PS5

در ضمن EA Sports به پارسه اوج دزدکی حرکت کردن در فیفا 21 در یک گیم پلی جدید تریلر. این تریلر همچنین نشان می دهد آینده فوتبال آمریکایی عنوان Madden 21.

ما نمی توانیم دقیقا بگویید که چگونه این دو بازی را مقایسه بصری اما FIFA 21 است که به دنبال به لبه خفیف. کاهش قیمت PES 2021 است به احتمال زیاد به تعادل است که برای طرفداران هر چند.

PSG را Kylian Mbappe طول می کشد در مرکز صحنه در فوتبال کنار تریلر در کنار مجموعهای از لیگ برتر ستاره. نگاهی به تریلر زیر مشاهده کنید.

مرتبط با: تمامی موضوعات در ایکس باکس سری X

FIFA 21 vs PES 2021 مجوز – چه کسی بهتر تیم?

یکی از مهم ترین میدانهای بین این فرانچایز است که مبارزه با بیش از مجوز. صدور مجوز موافقت نامه ها – امکان بازی به ویژگی های تیم قله پیراهن بازیکنان و بیشتر به این بازی ها احساس اصالت.

در سال های اخیر کونامی خود را از دست داده حقوق به ویژگی های لیگ یکی فوتبال معتبرترین مسابقات. آنها صعود برخی تیم های بزرگ مانند پاری سن ژرمن و بارسلونا.

قابل توجه Konami صعود حقوق انحصاری به ویژگی های یوونتوس در PES 2020. که بزرگ بود حرکت داده می شود باشگاه امضای کریستیانو رونالدو. به عنوان یک نتیجه, FIFA 20 ویژگی یک تیم به نام "Piemonte Calcio' در چلسی محل و FIFA 21 همان را انجام خواهد داد. که بدیهی است که طول می کشد یک شین از صحت به دور از بازی اگر شما یک فن از سری A.

در جای دیگر هر چند فیفا است که به طور کلی بهتر و مجهز تر از PES وقتی که می آید به مجوز. این به احتمال زیاد به مورد اگر تنها حاشیه اما ما باید منتظر انتشار کامل به اطمینان بگویم.

FIFA 21 vs PES 2021 حالت است که بهترین محتوا ؟

یک نشت در حال حاضر نشان داد چگونه در بازی کارت بازیکن به احتمال زیاد به نظر می رسد در FIFA 21 اما این نیست که هر اثر بزرگ در این بازی است. بیشتر جالب توجه است مشابه نشت نشان داد برخی از عناصر جدید از حالت حرفه ای.

قابل توجه نشت نشان می دهد که فیفا 21 حالت حرفه ای می تواند در دسترس به عنوان یک بازی موبایل. وجود ندارد بیش از حد به رفتن اما ما قطعا می توانید ببینید این حرکت ساخت حس برای EA. حتی در صورتی که تنها اجازه می دهد تا پارسه به تنظیم تاکتیک های انجام نقل و انتقالات و تغییر سازند در حالی که آنها در خارج و در مورد ارتباط با خود کنسول یا PC بازی بعد.

نگاهی به ویدیو زیر شامل تمام اطلاعات روی این FIFA 21 نشت.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

ما در حال انتظار معمول خط به بالا از حالت های بازی هر چند با حالت حرفه ای, نرم افزار باشگاه, تیم نهایی و جدید ولتا حالت بازی همه را به بازگشت.

به طور مشابه, PES 2021 خواهد آمد با همان انتخاب حالت های بازی به عنوان تکرار قبلی از این بازی تا حد زیادی به دلیل این واقعیت است که این ارتقا به جای کامل نسخه جدید. این تایید نشده هنوز و هر چند یک حالت بازی جدید را می توان در آثار.

FIFA 21 vs PES 2021 گیم پلی – مکانیک است که سلطنت عالی?

با FIFA 21 رسیدن به آزادی کامل و PES 2021 ورود به عنوان یک فصل, به روز رسانی, ما در حال انتظار است که EA خواهد شد که فرصت های بیشتر برای ارتقاء فیفا بازی مکانیک از کونامی را مجبور به تغییر PES 2021 است. ما باید صبر کنید و ببینید هر چند این دور از خاص تا آزادی کامل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن