اپل گزارش کرده است آیفون Prototype با دو صفحه نمایش

با شرکت هایی مانند سامسونگ و هواوی ساخت تاشو همراه برخی از آنها به طور طبیعی فکر کرده اید که اگر اپل می تواند

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

با شرکت هایی مانند سامسونگ و هواوی ساخت تاشو همراه برخی از آنها به طور طبیعی فکر کرده اید که اگر اپل می تواند رقص در هیئت مدیره تاشو تلفن ارابه موسیقی. معلوم شاید نه اما این بدان معنا نیست که اپل نمی بینم بالقوه در یک تلفن است که می تواند تبدیل به یک تبلت.

تبلیغات

با توجه به توییت توسط leakster جان Prosser, او ادعا که اپل در حال کار بر روی یک نمونه اولیه آی فون که دارای دو صفحه نمایش متصل است که توسط یک لولا. این امر از لحاظ فنی آن را به یک گوشی تاشو, اما نه در همان سبک مانند سامسونگ یا هواوی. به جای این به نظر می رسد بیشتر یادآور دستگاه های مانند LG V50 و آینده مایکروسافت Surface دو گوشی.

در راه آن را نمی ممکن است تعجب آور است که اپل هنوز به طور کامل در آغوش تاشو تلفن طراحی شده است. دلیل این است که در حالی که مفهوم خوب و دارای پتانسیل زیادی وجود دارد به نظر نمی رسد به خصوص تقاضای زیادی برای آنها. Plus های مختلف نیز وجود دارد کیفیت و مسائل مرتبط با گوشی های تاشو نمایش می دهد و ما شک اپل می خواهد برای دریافت بیشتر جدی در مورد آن تا زمانی که این مسائل را می توان کار می کرد.

در هر صورت وجود دارد هیچ گفتن اگر این نمونه را تا کنون به تصویب می آیند. ما تصور کنید که اپل احتمالا در حال کار بر روی انواع نمونه های اولیه که هرگز نور روز را مشاهده کنید پس از این با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن