اپل علیرضا عینک می تواند هر سطحی را به یک صفحه نمایش لمسی

یکی از چیزهایی که اپل می کند واقعا خوب است که چگونه آنها ادغام محصولات خود را با هر یک از دیگر. در حالی که شما

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

یکی از چیزهایی که اپل می کند واقعا خوب است که چگونه آنها ادغام محصولات خود را با هر یک از دیگر. در حالی که شما می توانید آی فون خود را و اجرا یک کامپیوتر ویندوز داشتن یک کامپیوتر مک را باز کند و ویژگی های خاصی مانند AirDrop و تداوم. این است که چرا ما نمی توانیم بگوییم ما در این کشف از این آخرین حق ثبت اختراع اپل را در تاریخ ،

تبلیغات

در ثبت اختراع کشف شده توسط AppleInsider آن نشان می دهد چگونه اپل علیرضا عینک می تواند هر سطحی را به یک "صفحه نمایش لمسی" انواع که در آن یک UI را می توان با تزیین در هر بیننده دیدن است و اجازه می دهد آنها را به ارتباط برقرار کردن با آن است. برای مثال اگر شما تا به حال اپل عینک و شما دریافت تماس وجود دارد می تواند یک پوشش از گوشی UI و شما پس از آن می تواند کش رفتن بر روی یک سطح مانند یک جدول برای پاسخ به تماس است که بدون نیاز به رسیدن به بر و چنگ زدن به آی فون خود را.

این ادغام برای تلفن های موبایل شبیه به یک ثبت اختراع که کشف شد در هفته گذشته که در آن پیشنهاد کرد که چگونه اپل, عینک می تواند اجازه به کاربران برای ارتباط برقرار کردن با آی فون خود را بدون مردم در اطراف آنها را به دیدن چه چیزی بر روی صفحه نمایش. به عنوان ثبت اختراع یادداشت این است که نه کاملا به عنوان دقیق که در واقع دست زدن به یک دستگاه.

ثبت اختراع نشان می دهد که این می تواند با غلبه بر معرفی دکمه های بزرگتر اما که همچنین محدود کردن تعدادی از چیزهایی است که می تواند نشان داده شده است. که می شود گفت این است که تنها یک ثبت اختراع پس از آن سخت است برای گفتن که اگر آن را تا به حال تبدیل شدن به یک واقعیت اما آن را قطعا به نظر می رسد و نه از ویژگی های جالب, ما نمی خواهد ذهن داشتن.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) ثبت اختراع و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب