iPad Pro قیمت سقوط: ذخیره عظیم £130 در اپل high-end قرص

انتخاب کنید تا 2018 12.9 اینچی اپل, نرم افزار لود شده با 256 GB از ذخیره سازی در فضای خاکستری برای تنها £949.

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

انتخاب کنید تا 2018 12.9 اینچی اپل, نرم افزار لود شده با 256 GB از ذخیره سازی در فضای خاکستری برای تنها £949.

لغزش زیر 1000 پوند علامت اپل بالا-مشخصات تبلت در حال حاضر به حال یک کل £130 تکه های گرفته شده خود را با قیمت اصلی £1079 آوردن آن را برای فقط £949 در این آبدار, Currys PC World تخفیف.

البته به عنوان مورد با هر گونه محصولات اپل خریداری شده پس از راه اندازی تلویزیون اپل به علاوه مشتریان که خرید iPad Pro نیز می توانید از رایگان یک سال اشتراک جدید اپل جریان, خدمات.

وقتی که می آید به اپل تلویزیون شما می خواهید به ارائه خدمات جریان غلغله در سال 2018 iPad Pro را زرق و برق دار 12.9 اینچی Liquid با صفحه نمایش شبکیه چشم ارائه تقریبا لبه-به-لبه تجربه با اپل دکمه صفحه اصلی را وتو به نفع FaceID و بهتر استفاده از iPad را با اندازه و حتی کاملتر صفحه نمایش.

دیگر تغییرات در طراحی تماس برای تملق گفتن لبه ها به جای استفاده از منحنی های ما می آیند برای از اپل انتظار می رود با گوشه های گرد و آنتن نشسته بالا و پایین در پشت تبلت که آورده ما را به یک نتیجه گیری است که "اپل است که هنوز هم بهترین وقتی که می آید به طراحی صنعتی" هنگامی که ما بررسی تبلت.

از نظر صفحه نمایش خود را تا سال 2018, اپل, ارائه, ارتقاء فن آوری است که می بیند اپل قادر به به طور خودکار تغییر بین 24Hz نرخ تجدید و زرق و برق دار 120 هرتز سرعت رفرش. این بسته به شما ارائه بیشتر مایع بدون درز پیمایش و دقت بهتر و پاسخ در هنگام طراحی با اپل مداد 2.

البته با چنین بزرگ و دیدنی روی صفحه نمایش شما می توانید بیشتر از اپل جدید iPadOS نرم افزار با تمرکز بر چند tasking و ارائه متنوع تر راه است که در آن به استفاده از قرص خود را و شروع به کار.

طراحی شده توسط چشمگیر A12X Bionic chipset ما در بر داشت مطلق عملکرد 2018 iPad Pro به عنوان یکی از بهترین از هر قرص ما بررسی کرده ایم قبل از. با این کاملا از عملکرد شما می توانید انتظار برای انجام وظیفه سنگین رسانه در حال ویرایش وظایف را با سهولت و تصادف جریان بنزین را کنترل کامل از طریق بازی شدید جلسات بسیار به عنوان یک لرزش شدید از تاخیر.

2018 iPad Pro می توانید اساسا جایگزینی برای لپ تاپ خود را ارائه قابلیت حمل با شکل و اندازه آن و همچنین به عنوان صفحه کلید هوشمند سازگاری هنگامی که شما نیاز به تایپ کردن.

با £130 کاهش قیمت در حال حاضر زمان برای خرید سنگین 2018 12.9 اینچی اپل, نرم افزار برای تنها £949.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن