اینتل رنج می برد و یک شکست دادن AMD یک مزیت کلیدی

اینتل اعلام کرد که یک تاخیر قابل توجهی به آن 7nm روند آن در طول سه ماهه دوم سال 2020 نتایج مالی که می تواند مخ

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

اینتل اعلام کرد که یک تاخیر قابل توجهی به آن 7nm روند آن در طول سه ماهه دوم سال 2020 نتایج مالی که می تواند مخل به شرکت در رقابت با AMD.

این گزارش درآمد متحده "شرکت 7nm مبتنی بر CPU محصول زمان تغییر حدود شش ماه نسبت به قبل از انتظارات" که بدان معنی است که ما نمی بینم اینتل 7nm پردازنده تا 2022 در اولین.

مرتبط: بهترین بازی CPU

مدیر عامل شرکت اینتل گفت: (به گزارش tom's Hardware) که این تاخیر به دلیل کشف "نقص mode" در آن 7nm روند خروج این شرکت به دنبال 'طرح های احتمالی'.

با اینتل قبلا رنج موانع توسعه 10nm پردازنده (که پس از راه اندازی به عنوان بخشی از آن 10 نسل پردازنده های) آن را در حال حاضر پشت رقبای مانند AMD در این زمینه است. این آخرین شکست به معنی تقسیم بین اینتل و AMD را افزایش می دهد تنها با دومی در حال حاضر حمل و نقل 7nm پردازنده در قالب آن Ryzen 4000 لپ تاپ تراشه.

این 7nm گره به نظر می رسد که با توجه AMD Ryzen تراشه افزایش عملکرد و بهره وری قدرت بنابراین آن را می شود به طور فزاینده دشوار برای اینتل به رقابتی باقی می ماند. AMD تنها به نظر می رسد به قوی تر بیش از حد در حال حاضر تایید کرد قصد دارد برای راه اندازی یک 5nm ذن 4 معماری برای Ryzen پردازنده قبل از پایان سال 2022.

مرتبط: Intel vs AMD

این همه خبر بد برای اینتل هر چند با این شرکت هنوز برای راه اندازی آن 10nm مبتنی بر اینتل ببر دریاچه پردازنده قبل از پایان سال باقی می ماند و به ظاهر خوش بینانه در مورد Xe گرافیک یکپارچه خواهد شد که تعبیه شده به آینده تلفن همراه و رومیزی تراشه. اینتل همچنین تایید کرد قصد دارد برای راه اندازی آن برای اولین بار 10nm دسکتاپ پردازنده (با کد نام توسکا دریاچه) "در نیمه دوم سال 2021".

و در حالی که AMD مسلما در حال رشد بیشتر و بیشتر رقابتی اینتل هنوز هم به نظر می رسد بسیار قوی و موقعیت مالی پس از بیش از انتظارات دوم-سه ماهه درآمد حاصل از $19.7 میلیارد دلار – که یک افزایش 20 ٪ در سال بیش از سال (سالانه). اما اینتل هم روشن آن معتقد است یک دلیل بزرگ برای افزایش موفقیت این سه ماهه است که با توجه به افزایش تقاضا برای کار در خانه و محاسبات محصولات زیر اختلالات ناشی از Covid-19.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن