Facebook Just Killed Its 'Lite' App

As are some parts of the world where the greater population might not beable to afford high-end smartphones or

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399
As are some parts of the world where the greater population might not beable to afford high-end smartphones or have access to a fast and stable internet, it has resulted in app developers creating "Lite" versions of their apps that provide a faster, albeit pared down, version of the full app.
تبلیغات

Facebook یکی از آن شرکت هایی است که مانند فیس بوک لیت چنین برنامه هایی را توسعه داده اند، اما متاسفانه به نظر می رسد که این شرکت تصمیم گرفته است که دیگر از آن حمایت نکنند. این بر اساس پیامی است که برخی از کاربران فیس بوک Lite از برزیل هنگام راه اندازی برنامه، که در آن اساسا نمایش یک پیام به آنها اطلاع داده است که برنامه غیر فعال شده است.

بر اساس بیانیه ای که در مک مجِیج منتشر شد، یک سخنگوی فیس بوک گفت که عدم فرزندخواندگی منجر به تصمیم گیری آنها برای توقف حمایت از برنامه شده است. "با توجه به تصویب محدود و بهبودهایی که ما برای بهبود تجربه برای افراد در برنامه های مان انجام می دیم، دیگر از فیس بوک لیت برای iOS حمایت نکنیم."

در واقع این یک وحی جالب است، به خصوص در سال 2017 این شرکت ادعا کرد که فیس بوک Lite در واقع 200 میلیون کاربر ماهانه داشت، و در سال 2018، بیش از 1 میلیارد دانلود برای نسخه آندروید وجود دارد. با این حال، این امکان وجود دارد که شاید در طول سال ها تعداد کاربران فعال کاهش یافته باشد، اما در هر صورت، کاربران iOS با استفاده از فیس بوک Lite چاره ای جز بازگشت به نسخه معمولی فیس بوک نخواهند داشت.

در زمینه تلفن های همراه. برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار ها و فیس بوک. منبع: شایعات مک



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن