Facebook Messenger اتاق رسما راه اندازی شد

چند هفته پیش Facebook اعلام مسنجر اتاق. این بود که اساسا Facebook تلاش در گرفتن امثال زوم. برای کسانی که علاقه

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399
چند هفته پیش Facebook اعلام مسنجر اتاق. این بود که اساسا Facebook تلاش در گرفتن امثال زوم. برای کسانی که علاقه مند به چک کردن آن Facebook اعلام کرده است که رسول اتاق در حال حاضر در دسترس برای تمام کاربران پس از نورد آن را به یک مجموعه کوچک از کاربران در ماه آوریل است.
تبلیغات

با توجه به Facebook, "مسنجر اتاق به شما اجازه ایجاد یک اتاق به میزبان joinable تصویری رایگان, تماس تا 50 مردم با هیچ محدودیت زمانی ساخت آن آسان به صرف وقت با کیفیت با دوستان و عزیزان و کسانی که منافع خود را به اشتراک. اتاق می تواند به ایجاد حق از مسنجر یا Facebook و به شما می دهد توانایی برای به اشتراک گذاشتن لینک کلیک کنید برای دعوت از کسی برای پیوستن به, حتی اگر آنها یک Facebook account."

برای کسانی که نیاز به یک بیت از زمینه مسنجر همیشه اجازه به کاربران برای برقراری تماس های ویدئویی. اما حرکت نزولی نسبت به جایگزین مانند زوم بود که کاربران نیاز به یک Facebook حساب و حتی پس از آن, تعداد شرکت کنندگان محدود بود. اما با مسنجر اتاق کاربران نمی خواهد نیاز به یک Facebook حساب برای پیوستن به و آن را به پشتیبانی از 50 عنوان بسیاری از کاربران در یک بار.

بنابراین اگر شما به دنبال یک جایگزین برای دیگر ویدئو کنفرانس نرم افزار و سیستم عامل پس شاید مسنجر اتاق می تواند به ارزش چک کردن.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook و مسنجر. منبع: messengernews.fb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن