Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 توسط رها کردن بر روی ایکس باکس سری X در این سال

نسل بعدی از خون آشام بازی در حال آمدن است به عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 عاقبت به اصلی فرقه آ

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

نسل بعدی از خون آشام بازی در حال آمدن است به عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 عاقبت به اصلی فرقه آمار تایید شده است و برای ایکس باکس سری X. اینجا همه چیز ما تا کنون می دانیم.

اصلی 2004 عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines است انباشته جان سخت زیر که بدون شک خواهد بود خوشحال به شنیدن این که حق رای دادن در حال ساخت یک بازگشت نسل بعدی سخت افزار. عاقبت ارائه می دهد یک نقش تجربه بازی که در آن بازیکن تصمیم می گیرد چه نوع خون آشام می شود و چه جناح آنها می خواهند به طرف و یا از بین بردن همه در حالی که کاوش در اسرار سیاتل زیرزمینی خون آشام ،

ما باید وارد همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 از جمله آخرین اخبار, تاریخ انتشار, گیم پلی, تریلر, و بیشتر.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

ما انتظار بازی به زمین 'تعطیلات سال 2020' در کنار انتشار ایکس باکس سری X. طرفداران باید منتظر از سال 2004 برای عاقبت بنابراین ما مطمئن شوید که آنها قادر خواهید بود تا کمی دیگر صبر کنید.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Bloodlines 2

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 داستان – آن چه مورد ؟

طرح اصلی بازی به تصویر کشیده شده یک راز زیرزمینی جهان در لس آنجلس که در آن خون آشام ها زنده ماندن در زیر قوانین سختگیرانه و اجتناب از کشف توسط انسان عادی. شکستن آن قواعد و شما مطمئن شوید که به خشم یک خون آشام شاهزاده.

ما به دنبال به جلو به بازگشت به این تیره vampiric اموات در عاقبت خواهد شد که در شهر سیاتل. سیاتل است که قطعا کمتر پر زرق و برق انتخاب تنظیم و ممکن است بهتر است به تاریکی و ریگ plotlines ما به احتمال زیاد برای دیدن تبارها در 2.

انتخاب های خود را در جهان خواهد شد تاثیر طرح بازی. پس در انتخاب دوستان خود و جناح تعلقات دقت کنید. آزادی مطبوعات طعنه ما را با این سوال: "چه خواهد شد شما را؟" که بیشتر نشان از اهمیت انتخاب در طرح بازی و مکانیک گیم پلی.

در تبارها 2 شما در نقش یک انسان بود که به تازگی تبدیل به یک خون آشام به عنوان بخشی از 'توده در آغوش'. که vampiric مراسم که می بیند خون آشام ها حمله انسان یکهو در عمومی. جرم در آغوش تبدیل شده به شهر خون آشام ها در برابر هر یک از دیگر و شما در سمت چپ و در وسط هرج و مرج است. چه خواهد شد شما انجام دهید ؟

ما همچنین می دانیم که یک گرگینه مضمون گسترش تحت عنوان فصل از گرگ خواهد بود فرود در تاریخ بعد ارائه بازیکنان جدیدی قوس روایت برای لذت بردن از.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 تریلر

ما وارد آخرین تریلر برای تبارها 2 زیر. شده است وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از آنها تا کنون که همه آنها به خوبی به ارزش یک نگاه.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 گیم پلی

اگر آن را دنبال در قدم به قدم از اصلی بازی را به بازیکنان یک مقدار زیادی از سفارشی سازی شخصیت. شما قادر خواهید بود برای انتخاب جنسیت خود ظاهر و چه نوع خون آشام قبیله و پس زمینه های شخصیت خود را. از آنجا اختصاص مهارت ها و قدرت پردازش را ببینید و شخصیت خود را رشد و توسعه هر RPG هنجار شده است. شایان ذکر است هر چند که بازی اصلی مجموعه در لس آنجلس انجام داد به خصوص به خوبی از شخصیت و جهان خلقت است.

اصلی نیز گنجانده شده خفا سوم شخص مبارزه با غوغا و FPS اکشن. که تنوع یکی از نکات برجسته بازی, بنابراین ما امیدوار به دیدن آن بازگشت در این عاقبت. توانایی برای سوئیچ بین اول و سوم شخص شده است و برخی از بزرگترین RPGs رفتن یعنی Bethesda را خرید اینترنتی و Elder Scrolls series. ما می توانید ببینید که چرا این عاقبت طراحی و توسعه توسط Paradox Interactive ممکن است انتخاب به استخدام همان مکانیک و گیم پلی تریلر به ما نشان می دهد که آنها باید حداقل تا حدی. در یک نقطه این بازیکن شروع می شود در شلوغ باشگاه و دوربین flips یک به دیدگاه سوم شخص.

توسط Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در ایکس باکس سری X و PS5?

در حالی که این بازی تایید شده است که ظاهر می شود بر روی ایکس باکس سری X ما نیست و در عین حال تایید است که آن را نیز به نظر می رسد سونی نسل بعدی کنسول PS5. سازمان دیده بان این فضا برای به روز رسانی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن