آینده بازی PS4 2020: همه بزرگترین بازی برای این سال و فراتر از آن

سونی خانواده PS4 کنسول ها به مجموعه ای فوق العاده سال 2020 است. اگر همه چیز به مانند بسیاری انتظار دارند این م

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

سونی خانواده PS4 کنسول ها به مجموعه ای فوق العاده سال 2020 است. اگر همه چیز به مانند بسیاری انتظار دارند این می تواند سال آخر back-to-back پرفروش برای پلت فرم تا زمانی که نسل بعدی است که در طلیعه با PS5 و Xbox سری X . اگر این معلوم می شود درست است که ما خواهید بود بسیار خوشحال با The Last of Us Part 2, مرگ, تابنده و روز های رفته به عنوان swansongs برای 90 میلیون فروش پلت فرم.

بنابراین بررسی مورد اعتماد است وارد برخی از بهترین بازی های آینده آینده برای PS4 و PS4 Pro در سال 2020 است. حتما به ما اطلاع دهید اگر ما از دست رفته هر یک از شما بیشتر پیش بینی عناوین کردن!

ghosts of tsushima

شبح از تسوشیما

تاریخ انتشار: ژوئیه 17 سال 2020

توسعه دهنده: Sucker Punch

شبح از تسوشیما است که واقعا آسان فروش به عنوان نشان داده شده توسط Sucker Punch بازی مدیر Nate Fox: "وجود دارد یک بازی است که شما همیشه می خواست کسی را اما آنها هرگز؟"

Assassin's Creed کرده اید می تواند آن را انجام داده Nioh قطعا نزدیک کردم اما تا کنون هیچ بازی تا به ارائه یک تجربه جهانی در فئودال ژاپن و حتی اگر این تنظیم باید تمام راه وجود دارد با کاوش در فضا و یا تبدیل شدن به یک دزد دریایی.

یک چیز روشن است سازندگان بدنام می دانم که چگونه به طراحی زیبا باز جهان است. وجود دارد مقدار زیادی از جزئیات در تریلر و تبدیل شدن به یک قهرمان در برابر مغول و ارتش است که به احتمال زیاد رفتن به شما یک یا دو چیز در مورد این بخش از ژاپن, تاریخچه بیش از حد.

جزئیات کامل ما ارواح تسوشیما پیش نمایش

Biomutant

توسعه دهنده: آزمایش 101

تاریخ انتشار: 2020

این باز جهان اکشن-ماجراجویی به نظر می رسد ترکیب بهترین عناصر از یک جهان در سبک شکارچی هیولا و... شیطان هم ممکن است گریه را تپانچه و شمشیر مبارزه با همه چیز.

در Biomutant شما کنترل یک راکون مانند موجودی است که در تلاش برای پیدا کردن یک درمان برای آن که در آن مرموز به سم تبدیل می شود همه ساکنان به هیولا. بدن augmentations و تعداد زیادی از سلاح های وعده تنوع در مبارزه با, در حالی که جهان با و جنگل و بیابان و کوه های پوشیده از برف به نظر می رسد بیش از حد زیبا به کاوش.

Cyberpunk 2077

توسعه دهنده: CD Projekt Red

تاریخ انتشار: نوامبر 19, 2020

CD Projekt Red به طعنه وجود Cyberpunk 2077 با الهام از میز بازی Cyberpunk 2020 برای مدتی در نهایت قبل از انتشار یک تریلر در طول سال 2019 E3.

Cyberpunk 2077 وعده داده می شود ترکیبی از تیرانداز اول شخص با یک RPG دادن به شما راه های متعدد برای تکمیل ماموریت از طریق موقعیتی تصمیم گیری و همچنین مقدار زیادی از راه هایی برای تقویت شخصیت خود را.

CD Projekt Red در حال حاضر مشهور دقیق برای باز کردن جهان و روایت با تشکر از The Witcher سری. به آنها در توسعه خود را در جهان از فردا چشم انداز هیجان انگیز, اگر چه ممکن است ما را به صبر در حالی که خوب است.

جزئیات کامل ما Cyberpunk 2077 پیش نمایش

Watch Dogs Legion

سازمان دیده بان سگ لژیون

توسعه دهنده: Ubisoft

تاریخ انتشار: TBA

اگر شما خسته از شنیدن در مورد مبارزه با تروریسم در اروپا تمام وقت ما باید برخی از اخبار بد برای شما. سازمان دیده بان سگ لژیون ما طول می کشد به اینده چشم انداز از لندن که در آن همه پرسی در تبدیل ایران به یک dystopian hellscape توسط اورژانس فاشیست و تلخ رژیم استبدادی.

لژیون اجازه می دهد تا شما را به کنترل هر و همه شخصیت های سراسر جهان باز جذب آنها را به DedSec به عنوان یک حامی مقاومت است. هر عمل را متمایز قدرت پردازش اشغال یکی از سه کلاس شما می توانید سفارشی. اما از دست دادن آنها را در نبرد و آنها برای همیشه رفته. این برای تلفن های موبایل مانند یک چرخش فوق العاده در Watch Dogs فرمول و ما نمی توانیم صبر کنید تا بازی بیشتر از آن.

ما به عنوان خوانده شده کامل Watch Dogs لژیون پیش نمایش

Marvel's Avengers

Marvel's Avengers

توسعه دهنده: Crystal Dynamics

تاریخ انتشار: سپتامبر 4, 2020

با توجه به شایع موفقیت مارول سینمایی جهان ما را شگفت زده کرد این شرکت در این مدت طولانی به بازی قلمرو. با این حال روشن است این شرکت گرفته شده از آن زمان حصول اطمینان از یاد تیم اولین تاخت و تاز کردن رسانه مجازی انجام شده است حق است و به مراتب بیشتر از یک generic مجوز کراوات دیده ایم صدها بار قبل از.

طراحی و توسعه توسط Crystal Dynamics (که شما ممکن است به یاد داشته باشید از Tomb Raider trilogy), مارول Avengers آلاینده co-operative ماجراجویی که شما به عنوان مرد آهنی, هالک, سیاه بیوه, Captain America, Thor و از دست مارول. هر یک از این قهرمانان خود را در تخته سنگ از توانایی های پیشرفته وسیع سفارشی سازی سیستم که در آن شما می توانید تغییر دهید هر جزء این که آیا آن یک کمربند دست و پنجه نرم و یا ساز و برگ کامل.

شرکت Square Enix تایید کرده است marvel's Avengers را به طور کامل داستان اصلی و پشتیبانی خواهد شد برای سال آینده با قهرمانان جدید ماموریت ها و بازیها برای بازیکنان به دنبال. از آنچه ما آن را احساس می کند مانند مارول رویکرد به چیزی شبیه سرنوشت یا بخش, امید, بازیکنان, سرمایه گذاری مقدار زیادی از زمان را به خود دعوت جهان است.

جزئیات کامل ما marvel's Avengers پیش نمایش

Dying Light 2

توسعه دهنده: تکلند

تاریخ انتشار: TBA

اصلی Dying Light یک سورپرایز فوق العاده گرفتن underwhelming پایه های ایجاد شده توسط Dead Island و تبدیل آنها به یکی از نسل بهترین open-world adventures. در حال وقوع در سراسر شهرستان خزنده با ارواح شما اجتناب از آنها را در حال اجرا, پریدن و بالا رفتن مانند یک ورزشکار واقعی با استفاده از environent به نفع خود را به منظور زنده ماندن.

این احساس شگفت انگیز بازی تنها بهتر اضافی بسط در ماه است که به دنبال. عاقبت با هدف گسترش بر این با یک بزرگتر و بلند پروازانه تر تنظیم که مکان تصمیمات بازیکن در خط مقدم حصول اطمینان از هر مرحله, مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک ، در حال مرگ نور 2 به نظر می رسد فوق العاده برای هر و هر زمان که ما آن را دیده ام در اینجا در مورد اعتماد, بررسیمعنی آن به راحتی می تواند یکی از 2020 بزرگترین بازدید.

Lego Star Wars

لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای واکر

توسعه دهنده: قصه های مسافرتی

تاریخ انتشار: اکتبر 20, 2020

ما همیشه به حال یک نقطه نرم در قلب ما برای بازی های لگو که عشق می رود و حتی بیشتر با جنگ ستارگان. ترکیب این دو و شما رو در یک مسابقه ساخته شده در بهشت است که در قصه های مسافرتی دارای شیر به مرگ با تعداد بی شماری از بازی ها در سال های اخیر است. بنابراین شما می خواهم فرض چاه دراز مدت خشک است. معلوم ما در اشتباه بودند از اسکای واکر حماسه هدف از تکمیل اختراع دوباره بازی لگو – آوردن آنها به نسل مدرن با جدید تصاویری مکانیک و بیشتر.

اسکای واکر حماسه خواهد شد از ویژگی های تمام هشت فیلم از جمله آینده افزایش اسکای واکر. بازیکنان می توانند تجربه حوادث هر داستان حماسی در حالی که کاوش وسیع باز جهان پر از کلکسیون. این نیست ساده پورت از بازی های موجود در هر دو. هر یک از فیلم شده است دوباره در یک گیم پلی جدید موتور کامل با مکانیک جدید و شخصیت های بازی به عنوان. از دست کردن نسخه ی نمایشی ما را دیدم در E3 سال 2019 آن را واقعا چیزی خاص.

Assassin's Creed Valhalla

Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

توسعه دهنده: Ubisoft

تاریخ انتشار: TBA 2020

زیر را در صدای پای Assassin's Creed اودیسه بعد از ورود در یوبی سافت باز-سری جهانی خواهد بازیکنان را به سن وایکینگ پراکنده در سراسر بریتانیا و نروژ و اسکاندیناوی. آن را آماده برای یک گسترده و بلند پروازانه ماجراجویی است که ساخت بیشتر بر سری در حال رشد تصویب مکانیک RPG.

بسیار شبیه اودیسه شما می توانید انتخاب کنید بین یک مرد یا زن با شخصیت و باید خود را بسیار خود را حل و فصل به رشد و قالب را به خود خانه مجازی در طول بازی مبارزه. شانس هستند که ساکنان آن جو و مورالس را تحت تأثیر خود را در تصمیم گیری های خود. بدیهی است که بازیکنان می توانند یک بار دیگر انتظار franchises امضای اکتشاف مبارزه و عظیم حس دامنه تحت فشار قرار دادند و حتی بیشتر با کنسول های نسل بعدی.

Yakuza 7

Yakuza: مانند اژدها

توسعه دهنده: Ryu Ga Gotoku Studios

تاریخ انتشار: تعطیلات سال 2020

داشتن در حال حاضر منتشر شده است به عنوان یک انحصاری PS4 در ژاپن Yakuza: مانند یک اژدها خواهد بود پس از رسیدن بر روی PS4, PS5, Xbox One, ایکس باکس سری X و کامپیوتر در غرب بعد از این سال. که سیستم عامل بیش از هر Yakuza راه اندازی قبل از آن و بسیار هیجان انگیز در آینده برای سگا فرقه حق رای دادن. آن را یکی از ما شده ایم در مورد فریاد از پشت بام ها برای سال در اینجا در مورد اعتماد, بررسی, و ما نمی توانیم صبر کنید برای محبوبیت خود را به موشک وار رفتن.

برای کسانی که نا آشنا Yakuza: مانند یک اژدها است که یک نقش بازی کردن بازی های ویدئویی مجموعه یوکوهاما در ژاپن است. بر خلاف نوشته های قبلی در این سری این است که به نوبه خود مبتنی بر امر شامل جدید شخصیت های جدید شهر و فراوانی جدید مسخره فعالیت های شرکت در سراسر کمپین گسترده. آن را هنوز هم تا حدودی بیگانه برای دیدن چنین تاسیس پلی استیشن حق رای دادن را به یک چلپ چلوپ بر روی Xbox ولی اگر آن را به معنی مردم و حتی بیشتر می توانید لذت بردن از آن هستند که ما برای شکایت.

Bloodlines 2

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

توسعه دهنده: Hardsuit Labs

تاریخ انتشار: 2020

اصلی تبارها یک فرقه کلاسیک در میان طرفداران RPG با بسیاری از داشتن داده می شود امید است که عاقبت امر تا کنون تحقق. خوب این غیر منتظره آرزو به حقیقت می پیوندند و آینده ورودی جدید نیز در راه خود را به کنسول های نسل بعدی. در حال وقوع در باران خیس سیاتل بازیکنان را در نقش یک شخصیت منحصر به فرد است که باید حل تیره و آشکار رمز و راز در سراسر شهر.

بازیکن می تواند یک بار دیگر انتظار می رود طیف گسترده ای از گیم پلی روش های جناح های مختلف برای برقراری ارتباط با جهان است که به طور مداوم در شکل و تغییر تصمیم گیری شما را. در اینجا به امید این قسط می رسد بسیار گسترده تر مخاطبان داده می شود چگونه معشوق اصلی بازی بود و هنوز هم در میان آن fanbase.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن