Netflix می افزاید : یکی دیگر از دلایل بزرگ برای خرید پیکسل 4a

Google Pixel 4a تا اکتبر در بریتانیا در دسترس نخواهد بود، اما وقتی که به آنجا رسید، کاربران قادر خواهند بود با

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

Google Pixel 4a تا اکتبر در بریتانیا در دسترس نخواهد بود، اما وقتی که به آنجا رسید، کاربران قادر خواهند بود با پاداش اضافه تصاویر HDR از جریان های HD Netflix لذت ببرند.

جریان غول پشتیبانی از جریان های پویا بالا محدوده پس از گوگل راه اندازی پیکسل 4a در تاریخ 3 اوت اضافه شده است.

ممکن است فکر کنید که این یک داده بود، دیدن مقدار زیادی از دستگاه های آندروید توسط Netflix گواهی شده است. با این حال ، پیکسل 3a و پیکسل 3a XL هر دو فاقد ویژگی ، بنابراین این ارتقاء خوش آمدید است.

این بدان معناست که پیکسل 3 و 3 XL, پیکسل 4 و پیکسل 4 XL و گوگل پیکسل 4a در حال حاضر ارائه پخش HDR10 در Netflix, به شرطی که آنها با آخرین سیستم عامل مجهز. آنها به دستگاه های Asus, Honor, Huawei, LG, OnePlus, Oppo, Razer, Samsung, Sony, TCL و Xiaomi ملحق می شوند.

مرتبط با : بهترین گوشی های آندروید

HDR فراهم می کند رنگ های واضح تر و دقیق تر, همراه با سفیدروشن تر و سیاه و سفید تیره تر, که می تواند تجربه مشاهده را افزایش. پیکسل 4a دارای صفحه نمایش کوچکتر 5.8 اینچ OLED، بنابراین قابل بحث است که چگونه چقدر تفاوت HDR Netflix خواهد شد، اما آن را به خوبی با این وجود.

ماکس پارکر بازبین ما در این مورد اشاره کرد: «نمایشگر خود قوی است، حتی اگر فاقد سرعت تجدید سریع تر ۹۰هرتز باشد که ضربه اضافی از نرمی را به گوشی های مانند OnePlus Nord و Realme X50 5G می دهد. این حفظ قطعنامه 1080p و پانل OLED آن را می دهد سیاه و سفید عمیق خوش آب و برق, رنگ های خوب منگنه و پشتیبانی HDR در برنامه هایی مانند نت فلیکس و یوتیوب."

در اواخر این ماه در آمریکا پیکسل 4a تاخیر ی در دسترس خواهد بود، اما بریتها باید تا اکتبر صبر کنید تا قبل از اینکه 350 پوند نیمه برد هندسه، یا نوع برنامه ریزی شده 5G.

شما می خواهید برای پیکسل 4a به عنوان هندسه اولیه خود را در سال 2020 انتخاب? یا شاید به عنوان یک تلفن پشت به بالا / آخر هفته؟ به ما خبر دهید @trustedreviews توییتر

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن