این خیره کننده, کنید Timelapse در زمان این عکاس 3 سال به

Timelapse عکاسی است که یک فرایند بسیار وقت گیر اگر چه برای اکثر ما تصور کنید که اکثریت timelapse عکاسی و فیلم

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

Timelapse عکاسی است که یک فرایند بسیار وقت گیر اگر چه برای اکثر ما تصور کنید که اکثریت timelapse عکاسی و فیلم را نمی کاملا به عنوان طولانی به عنوان 3 سال است که چگونه آن را در زمان طولانی دانمارکی عکاس جوناس Høholt را فوقالعاده timelapse زیبا از خانه اش در Jutland دانمارک.

تبلیغات

این timelapse در سوال ایجاد شده بود به نمایش گذاشتن تغییر فصل در یک سال تمام اما با توجه به Høholt دلیل خود را در زمان بسیار طولانی بود چرا که او تا به حال برای رفتن را از طریق 12 فصول مختلف در طی یک دوره 3 سال برای او منظور دریافت فیلم است که او نیاز به این قطعه تصویری با هم.

با توجه به Høholt, "ساعت های بی شماری صرف شده در مکان های مرا ببینید و تفاوت را احساس کنید از تمام چهار فصل است. آن را باز کرد چشم من به چه شبیه طبیعت است در واقع به انسان; به عنوان طبیعت طول می کشد یک نفس تمام چهار فصل بازی در برابر چشمان ما تا زمانی که او را آماده برای آینده نفس و آن همه را دوباره و دوباره."

ما باید بگوییم که ما را دیده اند بسیاری از فیلم timelapse اما این یکی از زیبا ترین آنهایی که ما دیده ایم به تاریخ. برای کسانی که کنجکاو هستند که چگونه همه این آمد و چه رفت و در پشت-صحنه Høholt منتشر کرده است را دنبال کنید تا به شما نشان دهد چگونه او را دستگیر لازم است تمام فیلم.

در ضمن اگر این الهام بخش شما را امتحان کنید و خود را ایجاد کنید timelapse, ویدئوها, شما می توانید از ما در اینجا راهنمایی در مورد چگونه به گرفتن فیلم timelapse با استفاده از گوشی های هوشمند خود را.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره طبیعت است. منبع: petapixel



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن