iOS 13.5 ساده آنلاک آیفون با چهره می افزاید: تماس با ردیابی API

اپل منتشر کرده است iOS و iPadOS 13.5 که ساده سازی فرایند باز کردن قفل گوشی بدون ماسک صورت و شامل جدید تماس با

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

اپل منتشر کرده است iOS و iPadOS 13.5 که ساده سازی فرایند باز کردن قفل گوشی بدون ماسک صورت و شامل جدید تماس با ردیابی API برای کمک در مبارزه با Covid-19.

قابل به روز رسانی است که نورد از سراسر جهان امروز ارائه می دهد دسترسی سریع تر به رمز عبور ورود صفحه نمایش بدون دستگاه اقدام یک چهره ID باز کردن برای اولین بار.

کسانی که با پوشیدن ماسک شده اند نا امید چهره ID تلاش های شکست خورده برای شناسایی چهره خود را قبل از آنها با توجه به گزینه برای تایپ رمز عبور خود را عوض کنید. در iOS 13.5 سریع کش رفتن از پایین صفحه نمایش ارائه گزینه فورا.

دیگر مهم علاوه بر اپل و گوگل ساخته شده و در معرض اطلاع رسانی API که بر اساس آن coronavirus تماس با برنامه ردیابی خواهد شد ساخته شده توسط مقامات بهداشتی در سراسر جهان است.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

به عقب پایان با استفاده از تکنولوژی بلوتوث سیگنال های ساطع شده از تمام گوشی های هوشمند به مانیتور که مردم در تماس با.

اگر یکی از این افراد ثبت نام به عنوان تست مثبت برای coronavirus همه افرادی که به تازگی در یک فاصله خطرناک اطلاع داده خواهد شد. کسانی که مردم می توانند لازم است اقدامات احتیاطی از خود انزوا و یا بازدید از یک مرکز آزمایش را چک کنید.

API در نظر گرفته شده است به عنوان یک کلید علاوه بر این به مبارزه با کروناویروس اگر چه در همان زمان طرح دولت بریتانیا نمی خواهد با استفاده از اپل/گوگل با تکنولوژی. آن است که امید بستن به دادگاه سفارشی-ساخت پلت فرم در جزیره موجود زنده قبل از یک رول در سراسر انگلستان است.

گزارش رویترز امروز اشاره می کند که اپل و گوگل هنوز درگیر در مذاکرات با دولت بریتانیا به طور بالقوه در اتخاذ API است که تلقی امن تر برای عموم و کمتر از یک تخلیه عمر باتری.

این ویژگی تنها یک بار در تماس با ردیابی نرم افزار نصب شده بر روی گوشی های هوشمند اما اپل و گوگل در حال کار بر روی ساختمان این قابلیت را به سیستم عامل و ممکن است ما میوه های که در iOS 14.

iOS 13.5 همچنین شامل یک تغییر به گروه FaceTime تماس های که دیگر نمی خواهد به طور خودکار رئیس فعلی بزرگترین تصویر کوچک. اپل امیدوار است این را از ویژگی های مناسب تر برای کار مبتنی بر تماس های ما در طول زمان طولانی به دور از دفتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب