Shiftcam را ProGrip را به گوشی های هوشمند خود را به یک DSLR-Like گرفتن

مشکل با گرفتن عکس خود را با گوشی های هوشمند نیست خیلی در مورد کیفیت عکس ها بلکه راه آن را احساس می کند در دست

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399

مشکل با گرفتن عکس خود را با گوشی های هوشمند نیست خیلی در مورد کیفیت عکس ها بلکه راه آن را احساس می کند در دست شما است نه کاملا به همان نسبت به مانند دوربین DSLR. اما اگر شما جدی در مورد گوشی های هوشمند, عکاسی, سپس شما ممکن است علاقه مند در Shiftcam ها و لوازم جانبی – در این ProGrip.

تبلیغات

به عنوان شما می توانید در ویدئو زیر ProGrip است که اساسا یک پیوست برای گوشی های هوشمند خود را که آن را یک DSLR-like گرفتن. با این حال به می گویند که تا به سادگی تقریبا می توان توهین به این دلیل که ProGrip بسیار بیشتر است. در علاوه بر این به ارائه کاربران با یک امن تر و با ثبات گرفتن ProGrip نیز خواهد آمد با دکمه های خارجی به شما اجازه گرفتن عکس مانند شما را بر روی یک دوربین DSLR.

همچنین می آید با یک گردان سوار به طوری که اگر شما می خواهم به جای عکس را ندارد صرفا در حالت افقی شما می توانید چرخش گوشی خود و یک تراز جهت آن. همچنین راه گرفتن بخشی طراحی شده است که اجازه می دهد تا آن را به عنوان یک جایگاه خود را در جدول که در آن شما سپس می توانید آن را شارژ کنید.

صحبت از شارژ ProGrip همچنین ویژگی های ساخته شده در شارژر بی سیم که به معنی آن می توانید گوشی خود را به عنوان شما آن را استفاده کنید. آن را برای تلفن های موبایل مانند یک ایده فوق العاده و سازگاری آن به نظر می رسد به کار با یک دسته از دستگاه ها به لطف جهانی گرفتن که باید جای اکثر گوشی های. اگر شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تعهد حمایت خود را سر بر روی بیش از آن در صفحه کیکاستارتر برای جزئیات بیشتر.

در زمینه تلفن های همراه >تبادل نظر >عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره Crowdfunding و کیکاستارتر. منبع: kickstarter



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب