Oppo جدید 125W فلش شارژ می توانید به طور کامل شارژ تلفن خود را در 20 دقیقه

Oppo گوشی های هوشمند ساز پشت پیدا کردن X2 Pro را اعلام کرد آخرین, فلش, فناوری شارژ این صبح است. این اطلاعیه شا

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

Oppo گوشی های هوشمند ساز پشت پیدا کردن X2 Pro را اعلام کرد آخرین, فلش, فناوری شارژ این صبح است.

این اطلاعیه شامل 125W فلش شارژ 65W AirVOOC فلش های بی سیم شارژ 50W مینی SuperVOOC شارژر و 110W, مینی فلش شارژر.

125W فلش شارژ

Asus ادعا می کند که آن 125W فلش مسئول فن آوری پیشرفته ترین فلش شارژ تکنولوژی در این صنعت است. این تکنولوژی ترکیبی از پیشرفته الگوریتم رمزنگاری با کنترل دقیق دما تنظیم کننده برای نگه داشتن شارژ ایمن و کارآمد است.

این 125W فلش شارژ با قابلیت شارژ از 4000 میلی آمپر باتری تا 41 درصد در پنج دقیقه و به طور کامل فقط در 20. فلش شارژ سازگار با هر دو SuperVOOC و VOOC فلش شارژ پروتکل و همچنین به عنوان جریان اصلی 65W PD و 125W PPS پروتکل های. این 125W فلش شارژ با نصب دو-6C سلول تا 3C از SuperVOOC – برای بهره وری بهتر در حالی که ده اضافی سنسور دما اطمینان از 125W فلش شارژ می شود هرگز داغتر از 40°C.

مرتبط: بهترین شارژر بی سیم

65W AirVOOC فلش های بی سیم شارژ

این 65W AirVOOC فلش های بی سیم شارژ فن آوری ساخته شده است کارآمد آن جدا شده مسئول پمپ تکنولوژی و موازی دو-سیم پیچ طراحی, هر چند شرکت در حال حاضر در حال حاضر به دنبال یک راه حل که اجازه خواهد داد که آن را به پیاده سازی یک سیم پیچ در آینده است.

Oppo نشان داد مفهومی شارژر بی سیم برای فلش های بی سیم شارژ شامل یک مجسمه شیشه ای بدن. این شرکت اضافه کرده است یک esports در سطح نیمه هادی کولر به پایین نگه داشتن هر دو شارژر و گوشی زیر 40°C و لوازم جانبی است که قادر به بهره 4000 میلی آمپر باتری به طور کامل فقط در 30 دقیقه.

دو مینی شارژر

این 50W مینی SuperVOOC شارژر کوچکترین و باریکترین نوع خود است. در 82.2 mm در طول 39mm در عرض 10.05 میلی متر ضخامت و وزن در فقط 60g این شارژر می تواند به تضعیف جیب خود را برای شارژ بر روی بروید.

این 50W شارژر سازگار با VOOC پروتکل و همچنین پروتکل های جریان اصلی مانند 27W PD و 50W PPS و می تواند مورد استفاده برای آب کردن طیف وسیعی از دستگاه ها از گوشی به لپ تاپ. پالس شارژ, حمل و نقل هوایی-درجه بستن دیود و گن فرکانس بالا سوئیچ منبع تغذیه فن آوری ترکیب به کوچک شدن این شارژ سریع تکنولوژی به یکی کوچک با قدرت بالا و شارژر.

این 110W, مینی فلش شارژر از سوی دیگر دارای منحصر به فرد در سطح دو معماری برای کارآمد تر تبدیل قدرت و کنترل دما. کمی ضخیم تر از 50W شارژر های 110W, مینی شارژر قابل مقایسه در اندازه یک به طور منظم 18W شارژر.

مرتبط: بهترین شارژر قابل حمل

"شتاب 5G اجرای در سراسر جهان و همچنین افزایش تنوع بالا-قدرت-مصرف برنامه ها از جمله بازی و مشاهده ویدیو نشان دهنده چالش های جدید برای عمر باتری گوشی های تلفن همراه و شارژ کاربر تجربه" گفت: Oppo ارشد فناوری شارژ دانشمند جف ژانگ.

"OPPO شده است که منجر به توسعه سریع شارژ از آنجایی VOOC فلش شارژ راه اندازی شد در سال 2014. در حال حاضر ما متعهد به ادامه ساخت بر تخصص و مزایا در زمینه قدرت بالا بی سیم و فوق العاده کوچک شارژ فن آوری به منظور ارائه به کاربران با امن و کارآمد و مناسب فوق العاده سریع شارژ تجربه".

Oppo در حال حاضر بیش از 30 گوشی هایی که پشتیبانی آن VOOC فلش فناوری شارژ از جمله پیدا کردن X2 Pro است که می تواند به طور کامل شارژ در 38 دقیقه با تشکر از SuperVOOC 2.0.

Oppo می گوید: چهار فلش جدید, شارژر در حال آماده شدن برای انتشار بنابراین ما نباید به صبر طولانی برای دیدن این فوق العاده سریع شارژ تکنولوژی استفاده قرار می.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن