چشم انداز گرفتن عالی اما وحشت زده Gmail از ویژگی های

مایکروسافت در حال اضافه کردن متن پیش بینی به چشم انداز خود را ایمیل پلت فرم با توجه به پشتیبانی از اسناد منتشر

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

مایکروسافت در حال اضافه کردن متن پیش بینی به چشم انداز خود را ایمیل پلت فرم با توجه به پشتیبانی از اسناد منتشر شده توسط رایانه ،

این ابزار بسیار شبیه به Smart آهنگسازی و ابزار ارائه شده توسط جیمیل که به دنبال پیش بینی آنچه emailers در حال رفتن به نوع بر اساس چارچوب ایمیل و با یادگیری در مورد استفاده از زبان است.

به عنوان با گوگل ادغام چشم انداز آینده ابزار را نشان می دهد پیشنهادات خود را در خط با ایمیل شما در حال تایپ کردن است که می توان با فشار دادن کلید Tab یا راست کلید های arrow. اگر شما همچنان به نوع به صورت عادی پیشنهاد خواهد رفت.

در حمایت از اولین سند خال خال توسط The Verge مایکروسافت می نویسد: اگر شما در حال تایپ کردن و متن پیشنهادی به نظر می رسد که شما نمی خواهید به پذیرش فقط به خاطر تایپ کردن آنچه شما در نظر گرفته شده برای نوشتن و این پیشنهاد را ناپدید می شوند.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

پیش بینی خواهد شد که در دسترس بر روی وب و در برنامه چشم انداز را می توان در و خاموش اگر شما ناراحت کننده با قابلیت.

مایکروسافت توصیه می کند کاربران را به مرور به تنظیمات > نمایش همه Outlook تنظیمات > ایمیل > آهنگسازی و پاسخ. از آنجا که آنها می توانید یک عنوان برای متن پیش بینی است و می تواند روشن نشان می دهد کلمات یا عبارات که من نوع جعبه چک.

ویژگی نیست زندگی فقط رتبهدهی نشده است, اما آن را روشن مایکروسافت نیست بیش از حد دور از نورد کردن ویژگی. آن را بر روی نقشه راه برای اواخر این ماه.

در حالی که آن را مفید ثابت در Gmail از ویژگی های است که بدون جنجال. طرفداران حفظ حریم خصوصی ابراز نگرانی بزرگ بیش گوگل اسکن محتوای ایمیل ها به منظور ارائه هوش مصنوعی مبتنی بر عملکرد.

گوگل همچنین اضافه شده یک پاسخ هوشمند ابزاری است که نشان می دهد پاسخ سریع به ایمیل ها بر اساس محتوا است که ایده آل برای کسانی که قادر به تایپ پاسخ در تلفن های خود را. پس از واکنش این شرکت به کاربران توانایی برای خاموش کردن هر دو ویژگی است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن