نرخ فریم بر روی Xbox سری X را برای توسعه دهندگان مایکروسافت تایید

مایکروسافت گسترش یافته در چه عملکرد بازیکنان انتظار می رود در ایکس باکس سری Xو یا نه چنین چیزهایی خواهد بود یک

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

مایکروسافت گسترش یافته در چه عملکرد بازیکنان انتظار می رود در ایکس باکس سری Xو یا نه چنین چیزهایی خواهد بود یکنواخت در سراسر هر بازی بر روی پلت فرم.

صحبت کردن در توییتر ایکس باکس, مدیر بازاریابی آرون گرینبرگ گفت که توسعه دهندگان تصمیم می گیرید که چگونه به استفاده از نسل بعدی کنسول وقتی که می آید به هر دو نرخ فریم و رزولوشن.

"در نهایت آن را به توسعه دهندگان فردی برای تعیین چگونه آنها اهرم قدرت و سرعت ایکس باکس سری X" گرینبرگ گفت.

این نظر می آید در مدت کوتاهی پس از یک سخنگوی یوبی سافت گفته یوروگیمر که Assassin's Creed Valhalla خواهد رسیدن به "حداقل 30fps" بر روی پلت فرم است که می تواند در کمتر از برخی انتظار دارند با توجه به آن را نسل بعدی سخت افزار.

مرتبط با: آینده Xbox One بازی

60fps خواهد بود عملکرد هدف برای تمام بازی ها در ایکس باکس سری X اگر چه مایکروسافت تاکید کرد که توسعه دهندگان می توانید انتخاب کنید برای رفتن به بالا یا پایین این تعداد با توجه به آنچه که به بهترین وجه متناسب با تجربه آنها در حال توسعه است.

"ایکس باکس سری X اجازه می دهد تا توسعه دهندگان به بیش از استاندارد 60 فریم در ثانیه خروجی به نفع اوج رئالیسم یا سریع ء عمل" شرکت گفت: در سال های اخیر آزادی مطبوعات. ما تصور کنید که نمونه های خاص را در سطح نزدیک به کنسول های انتشار هنگامی که ما یک ایده بهتر از آن راه اندازی کتابخانه.

این خبر به خصوص هنگامی که قرار داده در کنار این هفته نشان از Unreal Engine 5, نمایش با یک نسخه ی نمایشی در حال اجرا در زمان واقعی در PS5. با این ابزار جدید توسعه دهندگان خواهد بود قادر به ایجاد بزرگتر, بیشتر بلند پروازانه جهان از همیشه قبل از. در اینجا امید حفظ نمی خواهد تبدیل به یک مانع عمده در نسل جدید است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن