سوئیس خواهد بود که برای اولین بار به استفاده از اپل و گوگل قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API

اپل و گوگل به تازگی منتشر شده اند خود را در معرض اطلاع رسانی API برای عموم و در حال حاضر تعهد بسیار زیادی در د

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

اپل و گوگل به تازگی منتشر شده اند خود را در معرض اطلاع رسانی API برای عموم و در حال حاضر تعهد بسیار زیادی در دولت و توسعه دهندگان نرم افزار را به استفاده از آن به نظر می رسد مانند ما ممکن است ما برای اولین بار نامزد شده است. یک تیم در سوئیس خواهد بود که برای اولین بار به انتشار یک برنامه خواهد شد که با استفاده از قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API.

تبلیغات

این تیم در حال توسعه یک تماس ردیابی برنامه خواهد شد که با استفاده از قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API برای بهتر پیگیری و ردیابی گسترش coronavirus. این برنامه خواهد شد نورد از برای ارتش سوئیس در بیمارستان, کارگران و کارمندان, اما از آن است که انتظار می رود نورد به مخاطبان گسترده تر در آینده نزدیک.

در حالی که سوئیس ممکن است در هیئت مدیره سایر دولت ها ابراز بی علاقگی و در API. دلیل این است که در تلاش برای کمک به حفظ حریم خصوصی کاربر اپل و گوگل باید پخته در محدودیت های متعددی برای جلوگیری از اطلاعات کاربر و محل از مورد آزار قرار گرفته توسط خدمات شخص ثالث.

قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API به شدت متکی بر رضایت کاربر و این محدودیت ها را نا امید مقامات دولتی و برخی از آنان در حال حاضر ساختمان خود تماس ردیابی راه حل به عنوان یک جایگزین. اپل و گوگل نیز پیش از این اعلام کرد که پس از آن که همه گیر است و بیش از آنها باید برنامه ای برای تعطیل تماس خود را ردیابی خدمات پایین.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره برنامه های Coronavirus Covid-19 گوگل و سلامت. منبع: بی بی سی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن